ריצה: רשמים ממרוץ נשים בקצרין למען החזרת החטופים

מרוץ ריצת נשים למען החזרת החטופים מעזה נערך בגולן. רשמים ממנו בכתבה זו

צילום: דוברות מועצה מקומית קצרין

ביום שישי ה 17.11.2023 התקיימה ריצת נשים המונית בטיילת “חרמון” בקצרין. הריצה הינה יוזמה משותפת של המועצה המקומית קצרין והמועצה האזורית גולן. עשרות נשים התכנסו בבוקר ויצאו לכיוון פארק קצרין עם חולצות שהודפסו במיוחד לכבוד הריצה. הריצה הסתיימה בפארק קצרין, בטקס מרגש בהשתתפות שני ראשי הרשויות ועשרות הנשים הרצות.

דימי אפרצב, ראש המועצה המקומית קצרין: “חודש וחצי שמעל 240 חטופים, גברים, נשים, ילדים, תינוקות ומבוגרים נמצאים בשבי חמאס. קהילת קצרין במיטבה במפגן כוח ואחדות עם המשפחות ואנחנו בתקווה ובקריאה משותפת לחזרתם המהירה הביתה בשלום”. מאות רצות השתתפו במרוץ, אשר בסיומו הוקראו שמות החטופים”.



חיים רוקח, ראש המועצה האזורית גולן: “הכח שלנו בגולן זו האחדות והביחד שלנו. חשוב לנו גם מכאן לחזק את משפחות החטופים. אנחנו רוצים לחבק אותם ולשלוח מכאן מסרים של אחדות. הריצה הזו, הפעילויות של התושבים ביישובים, כל אלה נועדו לסמל שלא נשכח אף אחת ואחד מהחטופים, ונפעל יחד עד שכולם יחזרו במהרה ובשלום לביתם ומשפחתם. נמשיך לרוץ עד שכולם יחזרו״.

קבוצת מארגני המרוץ: ״הכוח הנשי בריצה ובכלל יש בו משהו מחבר ובימים כאלה שכל כך הרבה נשים נמצאות בחזית ובעורף מאחורי הלוחמים שלנו והחטופים, היה נראה הכי מדויק לציין את זה בריצה משותפת. רצינו שמשפחות החטופים יידעו שגם פה בגולן, אנחנו כואבים איתם , אולי הגולן רחוק מהעין אבל בלב אנחנו קרובים מאד. עם ישראל חי״.

דבר מארגני המרוץ – אפרת גת, טל צרפתי ורן אבן דנן – מנהל מחלקת הספורט במועצה אזורית גולן