כדורגל: נערי מרום הגליל שבו למגרשים

קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל התארחה אצל עירוני טבריה למשחק ידידות, שנדרש עמל רב כדי לארגנו

קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל התחילה זה מכבר עונת שלישית פעילות ברציפות תחת הדרכתו של המאמן, אליאב מלכה, עם תקוות שאחרי שתי עונות פעילות מוצלחות בהן התמודדה בצמרת הגבוהה של הליגות הצפוניות, בעונה הזו הקבוצה תצליח לזכות באליפות מחוז צפון. את העונה היא פתחה עם צבירה של 4 נקודות בשני משחקי הליגה הראשונים, בטרם יצאה הליגה לפגרה כפויה. מלחמת חרבות ברזל הביאה להפסקה בפעילות האימונים והליגה ושחקני הקבוצה מצאו את עצמם שומרים על כושר במסגרת ביתית ובמשחקי קט רגל קרובים לבית.

המילים שאומרות הכל


ביום רביעי האחרון זכתה הקבוצה להתאחד מחדש, כשהתארחה למשחק גביע אצל עירוני טבריה – שזכתה בעונה שעברה באליפות מחוז הצפון והיוותה יריבה עיקשת למרום הגליל בשתי העונות הקודמות. שחקני מרום הגליל התאחדו מחדש על כר הדשא יחד עם המאמן אליאב מלכה – שהגיע במיוחד מת”א, שם הוא שוהה עם משפחתו. 8 משחקני מרום הגליל, שמתגוררים במושבים דוב”ב ואביבים סמוכי הגדר, שוהים בשבועות האחרונים בטבריה, חלקם הצטרפו גם לאימוניה של טבריה – שקלטה שניים משחקניה של קרית שמונה והיא ממשיכה מסורת מבורכת של שילוב שחקנים בקבוצות המחלקה מקרב מפוני הדרום והצפון. על המגרש היה שמח ומרגש, הקבוצה המארחת זכתה בניצחון 2:3.

שחקני מרום הגליל והמאמן, אליאב מלכה, בשיחה עם גיא ארביב

אליאב מלכה, מאמן מרום הגליל, שיתף בתחושותיו: “גם בתקופה הקשה בה אנחנו נמצאים, אני מנסה כמה שיותר להוציא את השחקנים מהשגרה שנקלענו אליה. הילדים האלופים שלי – נערים ב’ מרום הגליל, התארחו למשחק אימון בטבריה מול קבוצת הנערים המקומית. זה הזמן להודות למאמן הקבוצה שלהם, יוסף לוי, על קבלת פנים החמה, ליו”ר המועדון ומנהל מחלקת הספורט במועצה שלנו -גיא ארביב, למנהל המקצועי – משה שלי, שהגיעו לתמוך בילדים. שאפו לשחקנים האלופים וההורים היקרים”.

סולידריות מעל הכל. שחקני הקבוצות והצוותים המקצועיים בתמונה משותפת