קרית שמונה: שני מבנים נפגעו בהתקפת רקטות. צפו בפעולות הכיבוי

המשטרה ומערך כבאות והצלה צפון בהתייחסות למטחים לקרית שמונה

*. כל הסרטונים שבתחתית כתבה זו צולמו ע”י דוברות כבאות והצלה צפון

הודעת דוברות כבאות והצלה צפון: בשעה 17:40 התקבלה הודעה במוקד 102 על שריפת בית בקרית שמונה כתוצאה מפגיעת רקטה. 4 צוותי כיבוי ומנוף גבהים מתחנת גליל-גולן בפיקודו של מפקד המשמרת רשף גדי אזולאי זינקו למקום האירוע. סיפר מפקד המשמרת, רשף גדי אזולאי: “כאשר אנחנו מגיעים אנחנו מזהים שריפה בשתי מבנים כתוצאה מפגיעת רקטה, הצוותים פועלים כעת לסריקה אחר לכודים וכיבוי השריפה בשתי הגזרות”

צילום מזירת האירוע

הודעת דוברות המשטרה: “משטרת ישראל מטפלת כעת בשתי זירות נפילה של פריטי רקטה באזור קרית שמונה, כתוצאה מאחת הנפילות פרצה שריפה בדירת מגורים ללא נפגעים לאחר שתושבי הבית התפנו מהמקום ובזירה השניה נגרם נזק בלבד. שוטרי וחבלני משטרה של מחוז צפון פועלים כעת על מנת לבודד את זירות הנפילה וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור.

בהמשך לדיווח על ירי הרקטות מוקדם יותר הערב, משטרת ישראל מטפלת בזירת נפילה נוספת בקיבוץ בצפון הארץ, לא דווח על נפגעים ואין נזק לרכוש. שוטרי וחבלני משטרה של מחוז צפון פועלים כעת על מנת לבודד את זירות הנפילה השונות וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור”.

ממשטרת ישראל נמסר: “משמעת אזרחית – מצילה חיים אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל שומרים על הבית, מנצחים יחד בחזית.

הודעת עיריית קרית שמונה: “בשלב זה אותרו 3 נפילות בעיר קריית שמונה. אחת מהן – פגיעה ישירה בבית מגורים פרטי. דיירי הבית לא היו בדירה בזמן הפגיעה. ככל הנראה התפנו מבעוד מועד. הבית עולה באש וצוותי כיבוי אש נמצאים במקום. טיל נוסף נפל ביציאה מקריית שמונה לכיוון מזרח (בדרך לקיבוץ כפר בלום). טיל שלישי נפל בתוך העיר. צוותים של הרשות בדרך למקום. נעדכן בהמשך. בשלב זה אין דיווח על נפגעים”.

צילום: דוברות כבאות והצלה צפון