צפת: פרויקט מגורים חדש בשכונת מצפה הימים

כמה יחידות דיור ייבנו? מי החברה שתעמוד מאחורי הפרויקט? כל התשובות לכל השאלות, בכתבה זו

עסקת נדל”ן משמעותית בגליל: קבוצת רונן גנון אחזקות ממשיכה להרחיב את השקעותיה בצפת וכעת משלימה החברה רכישת פרוייקט יחודי באחת מפיסות הקרקע הנדירות בצפת. המגרשים הינם בשכונת מצפה הימים יושבים מול נוף מרהיב על קו ראשון אל מול הכנרת ולהרי הגליל. 

במסגרת הפרויקט תקים החברה 185 יח״ד, 13 מבנים בני 6-7 קומות הכוללים מגוון רחב של דירת המתאימות לכל סוגי האוכלוסיות החל מדירות קטנות למשפחות צעירות של 2.5-3 חדרים, 4 חדרים ועד דירות 5 חדרים ופנטהאוזים, חניות ומחסנים. בנוסף ייבנה סופר מרקט שכונתי. הפרוייקט יבנה וישווק בקרוב כאשר מחצית מהדירות ישווקו במסגרת פרוייקט מחיר למשתכן  ומחצית ישווקו לשוק החופשי. 

הדמיה של השכונה (הפקה: רן ון דן ברגן הדמיות)

פרוייקט נופי בראשית תוכנן על ידי האדריכל זהר אלטמן שביצע את התכנון לחברת עמרם אברהם. בכל קומה מתוכננות שתי יחידות דיור בלבד. לכלל הדירות מפרט טכני עשיר ותכנון אדריכלי יוצא דופן, הבניינים ישלבו חיפויים של אבן היוצרים מראה ייחודי ושונה בנוף השכונתי. הדיירים ייהנו מסביבה ירוקה וחלל כניסה מרשים.

לדברי יעקב חדד מנכ״ל השיווק והמכירות “אנו ממשיכים בהשקעות הרבות בצפת שלאחרונה מחירי הנדל״ן בה הרקיעו שחקים בעקבות הביקוש הגדול לדירות וההיצע הדל של הקרקעות. שכונת מצפה הימים היא בחירה מתבקשת למשפחות וזוגות צעירים בתחילת דרכם, הנגישות הגבוהה לכניסה לעיר ומחוצה לה, הקרבה למרכז העיר והנופים המיוחדים הופכים את השכונה למבוקשת מאוד, כאשר גם משקיעים שזיהו את הפוטנציאל של השכונה המתפתחת, יוכלו  ליהנות מעליית הערך הצפויה”. 

היזמים בעת החתימה על חוזה הרכישה (צילום: שלום דוויק)