כדורגל: קרית שמונה רוצה לשמור על הפסגה

עירוני קרית שמונה תארח ביום חמישי בערב את הפועל עפולה. זרקור על קרית שמונה ועל היריבה, בכתבה זו

שבוע אחרי שהעפילה לפסגת טבלת הליגה הלאומית עירוני קרית שמונה תתייצב למשחק ליגה חמישי בליגה הלאומית, כשתארח את הפועל עפולה (חמישי, 19:30, שידור משולב בערוץ הספורט). הקבוצה של שי ברדה מוליכה בצוותא עם הפועל נוף הגליל את הטבלה, לכל אחת מהן מאזן של 9 נקודות – יתרון נקודה על פני הפועל רמת השרון ועירוני טבריה.

הפועל עפולה מדורגת במקום ה-12 בטבלה, קרית שמונה מקדימה אותה ב-5 נקודות. עפולה מודרכת ע”י רומן זולו – מאמן צעיר, לו זו קדנציה שניה בקבוצה. הפועל עפולה משמשת כמעין קבוצת בת של מכבי חיפה ובשורותיה משחקים מספר רב של שחקנים יוצאי מחלקת הנוער של מכבי חיפה. עד כה, הגנת הקבוצה ספגה 9 שערים – מה שקרית שמונה בעלת החלק הקדמי המעובה תצטרך לנצל במשחק ביתי, כדי לקדם את עצמה לעבר ניצחון נוסף. שחקני המפתח של עפולה בחלק ההגנתי שיחקו בעונה שעברה בקבוצת הנוער של מכבי חיפה – השוער ניתאי גרייס והבלם יונתן ליש, שניהם נחשבים לשחקנים מובילים בשנתון אליו הם שייכים. בחלק הקדמי מדובר בשחקן הכנף נהוראי יפרח והחלוץ איברהים קונאטה.

קרית שמונה עשויה להתייצב למשחק בסגל מלא. הקשר אריאל שרצקי והמגן דודי טויטו, הבלם עאיד חבשי – שכבש שער במשחק מול ראשל”צ ונפצע, צפויים לעמוד לרשות המאמן, שי ברדה. לאביחי וודג’ה – קשר קרית שמונה, יהיה זה מפגש מול קבוצתו בעונה שעברה.

על הנייר קרית שמונה קבוצה טובה יותר באופן משמעותי בכל פרמטר ועשויה להיות הדומיננטית מבחינת החזקת כדור. השאלה הגדולה היא הסיומת. עד כה, שחקני ההתקפה המרכזיים של קרית שמונה לא גילו חדות והקבוצה הרבתה להחמיץ. אם קרית שמונה לא תסבול באופן מוגזם מהחמצות ולא תגלה רפיון הגנתי, אין שום סיבה שהיא לא תנצח את המשחק ובצורה משכנעת. 

יחגגו גם הערב? שחקני קרית שמונה במשחק בראשל”צ