כדורסל: צפו בתקציר נרחב מהפסד הגליל לעפולה

הפועל גליל עליון נחלה הפסד 82:78 במשחק שמינית גמר גביע הווינר מול הפועל עפולה, העולה החדשה, שעושה את הדרך לביתה שמחה ומאושרת

הפועל גליל עליון החלה הערב רשמית את עונת 23/24 עם משחק ביתי במסגרת גביע הווינר מול העולה החדשה, הפועל עפולה, שלפני שנתיים הייתה קרובה מאוד לחגוג העפלה לליגת העל בדיוק באותו אולם בכפר בלום, אך המשחק החמישי והקובע של הסדרה מול הפועל גליל עליון הסתיים בניצחון דרמטי ושמח לזכות הקבוצה של ברק פלג, שהעפילה לליגת העל ועד היום יש מי שמתענגים בגליל העליון על אותו משחק. הערב שוב נפגשו הקבוצות, כשלכל אחת מהן שלושה זרים בסגל, עם תקוות לזכות בניצחון, שיוביל למשחק רבע הגמר מול הפועל חולון, ביום חמישי הקרוב.

קיווה להיות עם סגל מלא בזמן הזה של העונה. ברק פלג (צילום: גיל נוימן)


למרות העובדה שהנהלת הפועל גליל עליון הציעה למכירה כרטיסים במחיר אטרקטיבי של 20 שקלים, אולם “הפיס” בכפר בלום לא עלה על גדותיו ונראו גם כיסאות לא מאוישים ביציעים. היה זה משחק צמוד לכל אורכו, היתרון עבר לא מעט מצד לצד, אם כי עפולה צעדה בכ-30 דקות מהזמן ביתרון, לעומת גליל – שצעדה ביתרון כ-4 דקות מהמזן במצטבר. גליל הוליכה 21:22 בתום הרבע הראשון בזכות שלשה של מייק בות’וול, עפולה צעדה ביתרון 42:43 בתום המחצית הראשונה, עפולה צעדה ביתרון 62:64 בתום הרבע השלישי ואילו ברבע האחרון עפולה הייתה ממוקדת יותר בדקות האחרונות, ניצלה איבוד כדור של רועי הובר והחטאות מקו העונשין, כדי לנצח 78:82. 

החטאות של קליעות עונשין קריטיות. לוטן אמסלם (צילום: גיל נוימן)


אי אפשר להתעלם מהשליטה הדומיננטית של עפולה מתחת לסלים. עפולה ליקטה 53 כדורים חוזרים – לעומת 34 שליקטה גליל. כמה זה עלה לגליל? עפולה קלעה 29 נקודות בהזדמנות שניה, לעומת 11 בלבד שקלעה גליל.

את רשימת הקלעים של הפועל גליל עליון הוביל הקפטן, רועי הובר – שקלע 17 נקודות וחילק 9 אסיסטים, אך נקלע ליום רע מחוץ לקשת עם קליעה אחת מ-6 ניסיונות.,

עוד ברשימת הקלעים: ברנדון גארט ווינסט סנפורד (ליקט  8 ריבאונדים) – 14 נקודות כ”א, דניאל רוזנבאום – 9 (3-7 לשלוש), מייק בות’וול – 8, לוטן אמסלם – 7, ליאור קררה – 5, חן גיא – 3, יהל פלג – 1. 

12 דקות עם כל הסלים שנקלעו במשחק (הסרטון הופק ע”י ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל)