כדורסל: עפולה חוזרת לכפר בלום

הפועל גליל עליון תארח הערב את הפועל עפולה למשחק במסגרת שמינית גמר גביע הווינר. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק, בכתבה זו

למעלה מארבעה חודשים חלפו מאז משחק הבית האחרון שקיימה הפועל גליל עליון. הערב, בשעה 20:10, חוזרת הביתה הקבוצה הגלילית עם סגל שונה באופן משמעותי מזה של שתי העונות הקודמות, כשתארח באולם “הפיס” בכפר בלום את הפועל עפולה – העולה החדשה לליגה, שחוזרת אחרי 14 שנים לליגת העל, זאת לאחר שלפני שנתיים ושליש ספגה הפסד 3:2 בסדרת חצי גמר פלייאוף בסיומה הפועל גליל עליון שלנו העפילה לליגת העל. המשחק הערב הוא במסגרת שמינית גמר גביע הווינר, המנצחת תשחק ביום חמישי הקרוב בשלב רבע הגמר מול הפועל חולון, במשחק שייערך בהיכל קבוצת שלמה בת”א. המשחק הערב יועבר בשידור ישיר בערוץ 57. המשחק כלול במנוי לאוהדי הקבוצה. מחיר הכרטיסים ברכישה אינטרנטית עומד על 20 שקלים בלבד, במידה ונותרו כרטיסים. לרכישה, לחצו כאן

תבואו, יהיה כיף. אוהדי הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)


הפועל גליל עליון מגיעה למשחק אחרי שלושה משחקים לא רשמיים בהם נחלה הפסד חד ספרתי במשחק אימון מול הפועל חיפה, נחלה הפסד 84:83 בטורניר אילת מול הקבוצה המקומית ואחרי ניצחון על אא”ק לרנקה בסיום הטורניר. עפולה קיימה עד כה שני משחקי חוץ, באחד נחלה הפסד במשחק מול עירוני קרית אתא ובאחר ניצחה את הפועל חיפה.

כל אחת מהקבוצות החתימה עד כה 3 שחקנים זרים. לעפולה שני שחקנים עם רקורד מעניין בדמותם של הרכז קייסי שפרד – שלפני שתי עונות שיחק בניז’ני הרוסית ונבחר בחמישיית המצטיינים של ליגת האלופות, הסנטר האנגולי יאניק מוריירה – שזכה בשנת 2019 עם וירטוס בולוניה בליגת האלופות והפוורורד הצרפתי בעל השם הסבוך, טיירן דה לאטיבודייר, ששיחק בליגת המשנה הצרפתית. בגזרה הגלילית מדובר בסנטר ברנדון גארת’ והגארדים מייק בות’וול ווינסט סנפורד. בגזרת הישראלים שני הבכירים של הגליל הם הרכז רועי הובר והפורוורד לוטן אמסלם, בעוד שמצידה של עפולה מדובר בפורוורד נועם אביבי ובסנטר אלכס צ’וברוביץ’.

הישראלי הבכיר של הגליל. רועי הובר (צילום: גיל נוימן)


על הקווים ייפגשו צוותים שנפגשו לאורך השנים לא מעט: ברק פלג ועוזריו, אבישי גורדון ושגיא שלו, מצידה של עפולה אלה הם המאמן רועי פרל – לו זו עונה ראשונה כמאמן בליגת העל ועוזרו, עודד הנדלר – שהיה חלק מהצוות המקצועי של הגליל בשליש האחרון של עונת העליה ושנתיים קודם כעוזרו של אבישי גורדון.

מתחילים עונה שלישית יחד. ברק פלג ואבישי גורדון (צילום: גיל נוימן)