כדורגל: ניצחון ראשון לנערים א’ של קרית שמונה

בעוד שקבוצות הנוער ונערים ב’ נחלו הפסדים, החניכים של אדריאן רוצ’ט חגגו ניצחון

עם סיומה של שבת של כדורגל בגזרת קבוצות הגיל הבוגרות של מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה המשחקות בליגת העל, זמן להפנות זרקור למשחקי הקבוצות בליגות השונות, אך קודם לכן, זרקור על אחד” מ”השגרירים” שלנו בליגת העל של שנתון נערים א’: אלון פחימה (דפנה) – בלם מכבי נתניה, כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-90 במשחק מול הפועל חדרה, שהסתיים בניצחון 0:1 לזכות קבוצתו.

שער מרגש. אלון פחימה חוגג עם גביע המדינה


נתחיל עם החדשות הטובות: קבוצת נערים א’, שמודרכת ע”י אדריאן רוצ’ט, זכתה בניצחון ביתי 0:3 על הפועל רמת השרון, לאחר שבשבוע שעבר נחלה הקבוצה הפסד 2:0 במשחק החוץ מול בני יהודה ת”א. שער שכבש כפיר אלון העלה את הקבוצה ליתרון בדקה ה-15, שערים שכבשו בשלהי המשחק אור פנחס וריו לגיסימו שילשו את התוצאה. בשורות רמת השרון רשם הופעה מלאה הבלם, שגב קמרי (שדה אליעזר).

קבוצת נערים ב’ עם הפסד שלישי בשלושה מחזורים. החניכים של אילן עזריה אירחו את הפועל ת”א החזקה בשעת בוקר לוהטת, השתדלו לעשות כמיטב יכולתם, אך בסיום ירדו מנוצחים. כבר בדקה ה-5 שער שכבשו האורחים קבע 0:1 לזכות הפועל ת”א, אך שער שכבש בדקה ה-14 הקשר מוחמד זועבי – שהגיע מהפועל עפולה, קבע שוויון 1:1. שער נוסף שכבשו האורחים בדקה ה-33 קבע את תוצאת המשחק – 1:2 לזכות הפועל ת”א.

ניצחון חשוב. קבוצת נערים א’ (תמונה מהעונה שעברה)


קבוצת הנוער התייצבה למשחק ליגה שני, שבוע לאחר ששער שספגה בתוספת הזמן של משחק החוץ מול מכבי נתניה, מנע ממנה ניצחון יוקרתי על סגנית האלופה. במשחק הבית הראשון של הקבוצה היא נחלה הפסד 2:0 בהתמודדות מול מכבי פ”ת, שכבשה את שעריה בדקה ה-62 ובדקה ה-70. בשורות קרית שמונה ערך הופעת בכורה החלוץ, מאמוני קובורה, יליד בורקינה פאסו. שחקן חדש נוסף שנכלל בסגל הוא הבלם, בן פרץ – ששיחק בעונה שעברה בקבוצת נערים א’ של בית”ר ירושלים.

בתוך כך, הרבה חדשות הגיעו מגזרת הקבוצה בימים האחרונים. השוער – אופרי בוארון, הקשר – יואב כראדי והחלוץ – ראזי ח’ליפה, זומנו לאימונים בשורות נבחרת נוער ב’ של ישראל. הבלם, עמית מועלם, חתם על חוזה לחמש עונות במועדון. 

עלו על מדים. מימין לשמאל: יואב כראדי, ראזי ח’ליפה ואופרי בוארון