כדורגל: לקראת חמשו”ש בגזרת קרית שמונה

הבוגרים יוצאים לרמה”ש, 3 משחקי בית בשבת במגרש הסינטטי

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. בשלב הזה של העונה מרבית הקבוצות עדיין בפגרה, אך 4 מקבוצות עירוני קרית שמונה ייקחו חלק במשחקי ליגה בסופ”ש הקרוב, שלמעשה מתחיל כבר הערב. זרקור לעבר כל אחד מהמשחקים, בכתבה זו.

קבוצת הבוגרים, שהחלה את הליגה ברגל ימין עם ניצחון 0:1 על הפועל עכו, תתארח הערב (חמישי), בשעה 19:30, אצל הפועל רמת השרון – שהרשימה בביצועיה וניצחה 0:3 את משחק החוץ מול מ.ס כפר קאסם. רמת השרון מודרכת ע”י ירון הוכנבוים – מהבכירים שבמאמני הליגה, שאימן לפני שתי עונות את הפועל נוף הגליל בליגה הלאומית והוחלף ע”י שי ברדה – מאמן קרית שמונה כיום, שלא הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה. רמת השרון מתבססת על הרבה שחקנים צעירים, שניים מהשחקנים המוכרים שלה שיחקו בעבר בקרית שמונה – הקשר – אור אוסטוינד והמגן הימני – עידן רטה. שחקנים נוספים שמוכרים לרבים הם הבלם דודי תירם – ששיחק במכבי נתניה והקשר האחורי, בן רייכרט – שעבר בהרבה קבוצות בליגת העל. שחקני המפתח של קרית שמונה במשחק הם  הבלם – עאיד חבשי ושחקן הכנף – רועי זיקרי.

יוביל את קבוצתו לשמירה על רשת נקיה שוב? עאיד חבשי (צילום: שלומי גבאי)


משחקי השבת – המגרש הסינטטי בקרית שמונה

בשעה 10:30 קבוצת נערים ב’, שספגה שני הפסדים בשני מחזורי הפתיחה, תקווה לפחות לנקודת ליגה ראשונה, אך המשימה לא תהיה קלה, שכן מצפה לה משחק ביתי מול הפועל ת”א – שנחשבת לאחת מהקבוצות האיכותיות בליגה. הפועל ת”א ניצחה בשני מחזורי הפתיחה והיא תגיע פייבוריטית למשחק, אך לקרית שמונה אין סיבה לוותר מראש.

את ההצגה הכפולה במגרש הסינטטי תפתח קבוצת נערים א’, שהפסידה 2:0 במחזור הפתיחה במשחק החוץ מול בני יהודה ת”א – ותקווה לזכות בניצחון ראשון במשחק הביתי מול הפועל רמת השרון, שיחל בשעה 16:15. רמת השרון נחשבת היא אחת משלוש הקבוצות היחידות שלא שיחקה בעונה שעברה בליגת העל של שנתון נערים ב’. את העונה פתחה עם הפסד 5:1 למכבי ת”א. משחק חשוב מאוד לקרית שמונה, לה חומר שחקנים מספיק טוב כדי להשאיר את הנקודות בבית.

קבוצת הנוער, שפתחה את העונה עם תחושת החמצה גדולה, לאחר שספגה שער שוויון בתוספת הזמן של משחק החוץ מול מכבי נתניה, חוזרת הביתה ותארח בשעה 19:30, במגרש הסינטטי, את מכבי פ”ת – שפתחה עונה עם ניצחון 0:2 ביתי על העולה החדשה, הפועל כפר סבא. מכבי פ”ת נחשבת לאחת מהקבוצות האיכותיות בליגה ולקרית שמונה צפוי משחק מאתגר מאוד.

משחק ביתי מאתגר מאוד. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה