בהוקרה למסירות של המטפלים והמטפלות

בבתים הסיעודים של רשת “בשבילנו” ציינו את יום המטפל בהוקרה לצוותי המטפלים והמטפלות

לכבוד “יום המטפל הבינלאומי” שחל היום ה- 8.8, בתאריך שנבחר בשל דמיון הספרה 8 לסמל האינסוף ומאפיין את נתינתם האינסופית של המטפלים בקשישים, ציינו בבתים הסיעודיים ‘בשבילנו’ של החברה לפיתוח הגליל, יום הכרת תודה והערכה לצוות המטפלים והמטפלות, שנהנו מיום כיף ומפנק, שכלל מטעמים קולינריים, ומפגש מרגש עם דיירי הבית, במהלכו הוענק שי תודה והערכה וכן ברכות מפי הדיירים שהביעו את הערכתם כלפי המטפלים, שעושים עבודת קודש בטיפול אכפתי ומסור.

נמרוד דורון-קינסברון, מנכ”ל רשת הבתים הסיעודיים ‘בשבילנו’: “יום המטפל הוא יום בו ההנהלה, הצוות והדיירים שמים את המטפלים במרכז, בוחרים להודות להם מקרב לב ולחבק אותם, על עבודתם שהיא שליחות, אותה הם מבצעים במסירות ומקצועיות, תוך ראייה של רווחת הדיירים וצרכיהם, על אף האתגרים המנטליים והפיזיים הכרוכים בכך”.

שלושת הבתים הסיעודיים ‘בשבילנו’ של החברה לפיתוח הגליל, הפועלים בקיבוצים בגליל העליון- להבות הבשן, דפנה וכפר הנשיא וממוקמים בלב הקיבוצים וטובלים בטבע ירוק, הוקמו על מנת לתת מענה ולהיות בית חם עבור האוכלוסייה המזדקנת באזור הגליל, ללא הצורך בהתנתקות מסביבתם הטבעית וממשפחתם. לאורך השנה הדיירים נהנים משירות מקצועי ומפעילויות יום יומיות מגוונות הכוללות טיולים, חיבור לקהילה, משחקי חברה ועוד. בכל אחד מהבתים צוות של כ-30 עובדים, ביניהם רופא, אחיות, מרפאים בעיסוק, קלינאית תקשורת, פיזיותרפיסט, רוקח, תזונאית, עובדים סוציאליים, מטפלים ואנשי מנהלה.

הוקרה למסירות ומקצועיות. הצוותים והדיירים בבית שבכפר הנשיא (צילום: דפנה דויטש)