הוקי קרח: דני קופמן כובש את פינת “ספורטאי השבוע”

שחקן קבוצת הנוער של צעירי מטולה מסיים עונה מוצלחת בקבוצתו ואנו שמחים לארח אותו בפינת “ספורטאי השבוע”

קבוצת הנוער של צעירי מטולה בהוקי קרח הגיעה לפני כשבועיים עד למעמד גמר אליפות המדינה. במשחק מרתק מול כפר סבא, שנערך בהיכל הקרח במושב תנובות שבשרון, היא נחלה הפסד 6:4, לאחר שכבר הוליכה 1:3. למרות זאת, אנחנו מוצאים גם צדדים טובים, עצם העובדה שהקבוצה בהדרכתו של איתי בן טוב מסיימת עונה כסגנית אלופה היא לא דבר של מה בכך. שחקן שהצטיין בשורותיה במשחק הגמר הוא דני קופמן, בן 17 מקרית שמונה, תלמיד במגמת אלקטרוניקה באורט חצור, שפעיל במועדון ההוקי כבר 12 שנים. לדברי לבב ויינברג, יו”ר צעירי מטולה, מדובר בשחקן מוכשר מאוד, שעשה קפיצה גדולה ביכולת ובגישה בעונה האחרונה והוא צופה שבעונה הבאה תגיע פריצה גדולה מצידו של השחקן, שאותו אנו שמחים לארח לריאיון בפינת “ספורטאי השבוע”.

דרך ארוכה בהוקי. דני קופמן


דני, 12 שנים בהוקי זה לא דבר שהולך ברגל. מה הביא אותך להוקי?

“בתור ילד ההורים שלי חיפשו מסגרת ספורטיבית עבורי.  לאחר שניסיתי מספר חוגים מצאתי את ההוקי.  מהיום הראשון שלי ידעתי, שזה מה שאני ירצה את הענף הזה חלק מהחיים שלי. זה לא מפתיע אותי שאני כל כך הרבה שנים, אני מאוד אוהב את המשחק ואת הפעילות במועדון”.

במועדון אומרים שזו הייתה עונה שבה עשיתי קפיצת מדרגה. אתה גם מרגיש כך?

“מבחינה אישית אני מצפה מעצמי ליותר. אני חושב שהעונה הייתה יכולה להיות הרבה יותר טובה, אם הייתי יותר מתמיד בהוקי. מכיון שבחרתי להשקיע יותר בלימודים ופחות בהוקי – זה פגע בביצועים”.

מצפה מעצמו ומחבריו ליותר. דני קופמן בפעולה


מה היה חסר לכם כדי לנצח את הגמר ולזכות באליפות?

“לא היינו חזקים מספיק מנטלית ולא היינו מגובשים . לאחר שקיבלנו מספר גולים התחלנו להתפרק. היינו צריכים להתעלות ולא להתפרק”.

מה תצטרכו לעשות, כדי לזכות באליפות בעונה הבאה?

“מבחינה קבוצתית אני חושב שיש לנו הרבה דברים שנצטרך לעבוד עליהם, כדי להתקדם ולנצח את הגמר שנה הבאה, בדגש על הפן המנטלי והפיזי.  אנחנו צריכים לשנות את המנטליות שלנו בתור קבוצה ולא להתייאש אחרי גול שאנחנו מקבלים, לעבוד על הכימיה של הקבוצה שגם ברגעים קשים שהקבוצה מפסידה, אנחנו נתמוך אחד בשני”.

מה השאיפות שלך להמשך הדרך?

“השאיפות שלי ברמה האישית הן להגיע לנבחרת עד גיל 20 השנה”.

שואף להגיע לנבחרת. דני קופמן בעמדה קורצת