טניס שולחן: הישגים מרשימים לנציגי ונציגות מבואות החרמון

18 נציגים ונציגות ייצגו את המועדון – אחת מהן כבשה את הפודיום. הסיכום בכתבה זו

בשבת האחרונה נערכה במכון וינגייט אליפות ישראל ה-68 בטניס שולחן. 18 נציגים ונציגות החל מגיל 7 ועד גיל 75 ייצגו את מועדון הטניס מבואות החרמון. הנציגות הנכבדת זכתה לעידוד ותמיכה מאסיבית מהיציעים.

גולת הכותרת – פודיום ראשון בתולדות המועדון: שחקנית המועדון, רוני איצקוביץ’, עמדה על פודיום המנצחות לראשונה בתולדות המועדון, כאשר הגיעה למקום השני בקטגוריית הזוגות עד גיל 11 בנות. איצקוביץ’ שיתפה פעולה עם פרטנרית מכרמיאל. לאחר מכן, הגיעה למקום השלישי בקטגוריית הזוגות המעורבים עם שחקן מגבעתיים. במועדון מבואות החרמון אמרו: “זהו הישג יוצא דופן זה מעיד על המסירות, המיומנות והעבודה הקשה של רוני כל השנה”.

איתמר לב, שעלה מהבתים בקטגוריית גילאי 15, גבר על שני שחקנים מדורגים מעליו ואפילו ניצח שחקן שמדורג במקום ה-13 בדירוג הארצי לגילו. איתמר לב הגיע עד לשלב שמינית הגמר – הישג חסר תקדים כאשר מדובר בקטגוריית גיל מאוד מאתגרת.

בשבילנו היא אלופה. רוני איצקוביץ’ לצידו של המנהל המקצועי, שחר גלעד


ממועדון הטניס שולחן מבואות החרמון נמסר: “מעבר להישגים המקצועיים, אנחנו גאים בילדים, בשחקנים ובהורים שתמיד עודדו, תמכו והפכו את האולם בוינגייט לאולם ביתי ודאגו לאווירה חיובית ואנרגיות מחשמלות בעת כל משחק. אנחנו רוצים להודות להורי השחקנים שהגיעו,תודה מיוחדת לשחר גלעד ולמדריכים מצוות ההדרכה שהיו וליוו את השחקנים במשך כל השבוע והפך את החוויה המאתגרת לחוויה מעשירה ומלמדת. יחד אנחנו יוצרים מורשת במועדון הצפוני ביותר בישראל, מורשת שתעניק השראה לדורות הבאים של חובבי טניס שולחן. בואו נחגוג את ההישגים הללו ונצפה לעתיד מזהיר עוד יותר עבור המועדון שלנו”.

חיים בסרטים. הנציגות הצעירה לאחר התחרות בבילוי במתחם “סינמה סיטי” בנתניה