כדורסל גברים: שחקן שנשאר, מאמן שחוזר ושני מזומנים לנבחרת

יום עם הרבה התרחשויות בגזרת הפועל גליל עליון. על כך, בכתבה הבאה, העשירה בקטעי וידאו

יום מלא בבשורות מהפועל גליל עליון. הבוקר זומנו לסגל הנבחרת הלאומית שניים ממצטייניה בעונה האחרונה: הרכז רועי הובר – שהאריך את חוזהו בעונה אחת, הקפטן והפורוורד נמרוד לוי – שלא ברור אם ימשיך עם הקבוצה עונה נוספת. 19

שחקנים זומנו לסגל נבחרת ישראל לקראת טורניר טרום מוקדמות האולימפיאדה. הנבחרת תתחיל להתאמן ב-18 בחודש ובהמשך תצא לשני טורנירים. בראשון בהונגריה ובו תשחק ב-28.7 נגד הנבחרת המקומית ולמחרת נגד איסלנד והשני בריגה, שם תפגוש ב-4.8 את הולנד של אריק שיבק ולמחרת את אוקראינה.הטורניר עצמו יתקיים בטאלין, שם הנבחרת תפגוש את מקדוניה ב-12.8, את צ’כיה ב-13.8 ואת אסטוניה ב-15.8. שתי הראשונות בבית הזה יצאו לפולין לחצי הגמר והגמר מול הבית המקביל שכולל את פולין, בוסניה, פורטוגל ובולגריה. מנצחת הטורניר תעלה לטורניר המוקדמות האולימפי שיתקיים בקיץ 2024.

מיטב הביצועים מהעונה האחרונה של רועי הובר (הקליפ הופק בשיתוף ערוץ הספורט ומדיה מנהלת ליגת העל)


נמרוד לוי בתצוגת תכלית במשחק מול נס ציונה מיטב הביצועים מהעונה האחרונה של רועי הובר (הקליפ הופק בשיתוף ערוץ הספורט ומדיה מנהלת ליגת העל)



בתוך כך, הודיעה הנהלת הפועל גליל עליון על השאלתו לעונה נוספת מהפועל ת”א של הפורוורד, לוטן אמסלם בן ה-21, המתנשא לגובה של 2 מטרים. אמסלם שיחק העונה בממוצע קצת יותר מ-14 דקות והעמיד ממוצע של 5.8 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק. אמסלם בתגובה לעניין: “שמח להישאר במועדון שהפך להיות עוד בית שלי, עם אנשים מדהימים וסביבה תומכת! מחכה לאוהדים שימלאו את היציעים כמו שמילאו אותם העונה. בטוח שתהיה לנו שנה טובה ויאללה גליל”.

בתוך כך, הודיעה הנהלת הקבוצה על חזרתו של מאמן הכושר, קוסטאס סטארטקיס, ששימש כמאמן הכושר בעונת החזרה לליגת העל. המאמן, שהינו ממוצא יווני וסרבי, יחליף בתפקיד את המאמנת, חן לביא, שביקשה לסיים את תפקידה.

מיטב הביצועים של לוטן אמסלם (הקליפ הופק בשיתוף ערוץ הספורט ומדיה מנהלת ליגת העל)