רוגבי: גאווה לאומית לקבוצת הנשים של הגליל

ארבע משחקניות הקבוצה יצאו עם הנבחרת הלאומית למשחקי החלק הראשון של אליפות אירופה

קבוצת הנשים של מועדון רוגבי גליל עליון ממשיכה להביא הרבה כבוד לגליל, כאשר לאחר הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה בימים אלו 4 נציגות (מסגל של 13) גליליות טסו לאליפות אירופה ברוגבי לדרג 2, שתתקיים בימים שישי-ראשון בזאגרב,בחלק הראשון של האליפות בעוד 3 שבועות. פרח איתיאל(שאר ישוב),קמר חלבי(מג’דל שמס) ומיכל להק(שדה נחמיה) כבר מנוסות בנבחרת ואליהן הצטרפה בפעם הראשונה, אמה ליפשיץ מכפר הנשיא, שהתארחה לריאיון בפינת “ספורטאית החודש” שלנו לאחרונה.

אלופה אמיתית. אמה ליפשיץ חוגגת את הזכייה בגביע המדינה לצידו של יניב גרטי, מנהל מועדון רוגבי גליל עליון


היום (שישי) קיימה הנבחרת הישראלית צמד משחקים. במשחק מול פינלנד נחלה הפסד 24:0, במשחק מול נורבגיה זכתה בניצחון 14:17, כאשר קמר חלבי חתומה על שני טריים. מחר מצפה לנבחרת הישראלית משחק מכריע מול לטביה. ניצחון יעניק לה המשכיות במאבק על מקומות 1-8 והישארות בדרג 2, הפסד יביא להמשכיות במאבקי הישרדות על הישארות בדרג 2. הישארות דרג תהיה הצלחה, עליה למשחקי 1-8 תהיה הישג מכובד, לאחר שהנבחרת איבדה לא מעט שחקניות מפתח משנה שעברה, סוג של חילופי דורות….

יניב גרטי, מנהל מועדון רוגבי גליל עליון, מאמין בפוטנציאל התרומה של שחקניות הגליל: “הבנות עבדו קשה מאוד בחצי שנה האחרונה, עכשיו הזמן שלהן להוכיח את זה על המגרש של הגדולות עוד יותר. ארבע הגליליות צפויות להיות שחקניות הרכב בנבחרת ואנחנו מקווים ו בטוחים שהן יובילו את הנבחרת בהצלחה.
מאחל בהצלחה לבנות שלנו,לנבחרות הנשים והגברים של ישראל, בטוח שיעשו את הכי טוב שהם יכולים ויכולות. אל אל ישראל”.

שחקניות נבחרת הנשים של ישראל. אמה ליפשיץ מכפר הנשיא – כורעת מימין,עם מכנס לבן קצר.
קמר חלבי ממג’דל שמס – המתולתלת בשורה אמצעית מימין.
מיכל להק משדה נחמיה – שורה אמצעית עם חולצה עם סמל אתנה.
פרח איתיאל משאר ישוב – המתולתלת השמאלית בשורה למעלה