כתב אישום לניסיון רצח הוגש כנגד שני צעירים תושבי טובא

בתום חקירה מאומצת של שוטרי המחוז הצפוני, הוגש אתמול כתב אישום כנגד שני חשודים בנסיון רצח בכפר טובא זנגריה על רקע קטטה שהחלה בבית הספר.

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 20/05/23 בסמוך לשעה 21:24, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר ארוע תקיפת ודקירת צעיר כבן 18 בכפר טובא.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום, איתרו את זירת האירוע ופתחו בחקירה ואיסוף ממצאים לזיהוי ואיתור החשודים במעשה. הקורבן אשר נפצע באורח קשה (עפ”י גורמי רפואה) פונה לקבלת טיפול בביה״ח זיו אשר בצפת.

מהחקירה עולה כי בעת שהקורבן, תושב טובא בן 18 נכנס למסעדה בכפר והזמין אוכל לו ולמשפחתו, בעת שיצא מהמקום הגיח לעברו רכב עם מספר חשודים אשר הכו ודקרו אותו בכל חלקי גופו. עפ״י החשד מדובר בנקמה של החשודים בקורבן על רקע קטטה שנערכה בינהם בבית הספר מספר חודשים קודם לכן.

בתוך כך לאחר פעולות חקירה, בתאריך 27.05.23 נעצר החשוד הראשון במעשה (18, טובא זנגריה) ובתאריך 30.05.23 נעצר קטין (16) החשוד גם כן במעשה, כמו כן הרכב ששימש את החשודים בעת התקיפה נתפס ואותרו בו ממצאים הקושרים אותו לאירוע .

כמו כן שוטרי המחוז הצפוני תפסו את הרכב אשר שימש את החשודים בעת ביצוע העבירה. ברכב אותרו ממצאים הקושרים את הרכב לאירוע.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ואתמול (12/06/23) הוגשו באמצעות פרקליטות מחוז צפון כתב אישום בגין נסיון רצח ובקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם.

משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל גילוי אלימות כנגד אזרחים, כל שכן מצד קטינים ותמשיך לפעול בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את העבריינים האלימים ולמצות עמם את הדין.

צילום: דוברות משטרת ישראל