פוטסל: אלון רוסקולופה כובש את האולם

“ספורטאי השבוע” שלנו הוא אלון רוסקולופה – מלך שערי קבוצת אס”א תל חי, ששואפת לעלות לליגה הבכירה בכדורגל אולמות

*. כל התמונות צולמו ע”י אוהד קדוש

קבוצת הפוטסל של אס”א תל חי תתייצב הערב (ראשון), בשעה 21:30, למשחק מול אס”א בן גוריון ב”ש במסגרת חצי גמר פלייאוף ליגת המשנה בכדורגל אולמות. בן גוריון זכתה באליפות הליגה הסדירה, בעוד שתל חי סיימה במקום השני בטבלה. המשחק ייערך באולם “דנציגר” בקרית שמונה, הכניסה חופשית, האווירה במשחקי הבית של הקבוצה תמיד תוססת ביציעים, אז הגיעו בהמוניכם ותהנו גם אתם מהאווירה ועזרו לשחקני תל חי במאבק על העליה לליגה הבכירה.

צריכים את התמיכה שלכם. שחקני אס”א תל חי


רגע לפני משחק חצי הגמר זה הזמן שלנו להעניק את תואר “ספורטאי השבוע” שלנו למלך שערי הקבוצה, אלון רוסקולופה, בן 28.5 סטודנט לעבודה סוציאלית, שעובד במרכז הקליטה בצפת. אלון רוסקולופה, מתמודד עם כבדות שמיעה באמצעות עזרים אלקטרוניים. לצפון הגיע לפני כשנתיים מהעיר ראשון לציון והוא מתגורר במושב שאר יישוב. בנעוריו שיחק בקבוצות מחלקת הנוער של הפועל נחלת יהודה (שכונה בראשון לציון) ובשנים האחרונות התפתח רומן בינו לבין כדורגל אולמות. אחרי ששיחק בליגה לנערים הצטרף לקבוצות בוגרות בהן זאבי יהוד ואס”א שנקר. בשתי העונות האחרונות, מאז עלה צפונה, הוא מוביל את החלק הקדמי של קבוצת אס”א תל חי.

בא לעבודה בכל משחק. אלון רוסקולפה

אלון רוסקולופה זוכה להערכה גדולה בקבוצה. המאמן, טל ברוקס,  אלון הוא שחקן מיוחד מאוד ואנחנו שמחים שהוא חלק מהקבוצה שלנו. כשפתחנו את הקבוצה לפני שנתיים אלון היה היחידי שהגיע עם עבר מסוים במשחק כדורגל באולמות. הניסיון שלו עוזר לנו הרבה גם מאחורי הקלעים ולא רק על המגרש”. מצטרף לדברים שמואל שטרית, מנהל הקבוצה: “בנוסף להיותו השחקן בעל הניסיון הגדול ביותר במשחק ה”פוטסל” אלון שחקן חשוב מאוד בקבוצה גם בפן האישי תורם המון לאווירה הכללית בקבוצה ונותן לכל אחד מהשחקנים את הדחיפה המיוחדת שהוא צריך”.

כח מרכזי בקבוצה. אלון רוסקולפה

אלון,  אתה הרבה שנים בכדורגל אולמות. מה הביא אותך למשחק ומה מחבר אותך אליו?

“כילד ונער שיחקתי כדורגל דשא עד גיל 16. כשהייתי צריך להתמקד בלימודים, פרשתי מהכדורגל. בתיכון שלמדתי בו הציעו לי להצטרף לכדורגל אולמות בליגה של החירשים, זה נתן לי הזדמנות גם להתחבר לקהילת החירשים ולהכיר עוד ספורט תחרותי שהייתי כבר מחובר אליו מילדות.  מה שמחבר אותי למשחק, זה שבכדורגל אולמות יש צורך ביכולות פיזיות גבוהות יחד עם הבנה טקטית, קצב המשחק גבוה, יש יותר שערים. אני נהנה מאוד מהמשחק עצמו, כדורגל אולמות זה לא מאוד פופולרי, אבל יש לו פוטנציאל גדול להתפתחות הענף בארץ”.

איך אתה מסכם את העונה של הקבוצה שלכם עד עכשיו?

“עונה מדהימה ממש, מאוד מאוד מפתיעה. ההתקדמות של הקבוצה בשנה האחרונה הייתה לא פחות ממטורפת. בתור קבוצה שכמעט רוב השחקנים שלה משחקים כדורגל אולמות בשנה השנייה שלהם מאוד  לומדת ממשחק למשחק ומתמסרת לעבודה שנדרשת, אנחנו מתאמנים פעמיים בשבוע בנוסף למשחקים”.

איך אתה מסכם את העונה שלך ברמה האישית?

“ברמה האישית מרגיש שהייתה לי עונה טובה מאוד, מאוד נהניתי לשחק עם חברי הקבוצה ושמחתי לקחת חלק במה שקורה עם הקבוצה במהלך העונה”.

מה אתה צופה לכם במשחק חצי הגמר?

“אני צופה שיהיה משחק מאוד מאתגר נגד קבוצה שהגיעה לגמר שנה שעברה, יחד עם זאת אני מאמין ביכולות של הקבוצה ובאנרגיה שיש בדנצינגר עם הקהל האדיר שלנו, אני  מאמין בלב ובנשמה של הקבוצה שלנו ומקווה שקהל גדול יגיע ליציע וידחוף אותנו לניצחון”.

אופטימיים בנוגע לערב

מה מייחד את הקבוצה שלכם?

“בעיני זו ההתמסרות של חברי הקבוצה והמאמן ללמידה ולעבודה. מרגיש שיש לנו לב גדול”.

איך אתה מתקשר עם חבריך לקבוצה?

“הכל בסדר. אין בעיות מיוחדות. למען האמת, הם מדברים הרבה שטויות – אז אני מסתפק בזה שאני שומע את מה שאני צריך לשמוע”…

מוזמנים ומוזמנות לעקוב אחר קבוצת אס”א תל חי בעמוד האינסטגרם של הקבוצה

הגיעו בהמונים ליציע, תמיד יש אווירה טובה. אוהדי ואוהדות אס”א תל חי