הוקי: צעירי מטולה בשליחות לאומית

משלחות של שחקני ושחקניות הוקי ייצגו את המועדון ממטולה בשני טורנירים עם מסרים חברתיים

מועדון ההוקי קרח של צעירי מטולה נחשב מזה שנים רבות לאחד מהמועדונים המובילים בארץ. לאורך השנים סיפק ומספק המועדון שחקנים ושחקניות לסגלי נבחרות ישראל והוציא משלחות רבות של קבוצות למחנות אימונים ולטורנירים – ובעת האחרונה הגדילו במועדון עם נציגויות צעירות במיוחד, שלקחו חלק בטורנירים בצרפת ובטורקיה. הקבוצות של מטולה למעשה יצאו על תקן מייצגות המדינה.

המשלחת הצעירה ביותר יצאה לצרפת, שם נערך טורניר לקבוצות עד גילאי 9. בקבוצה של מטולה יצאו ילדים וילדות בטווח הגילאי 6-9 מכל רחבי הגליל העליון. ילדי מטולה שיחקו מול ארבע קבוצות מצרפת וקבוצות משוויץ, אנגליה, ווילס, גרמניה. בסוף יום המשחקים הראשון המשלחת הישראלית דורגבה במקום השני ובסיום סבב המשחקים השני דורגה במקום החמישי. לבב ויינברג, יו”ר מועדון צעירי מטולה, סיכם בסיפוק את המסע לצרפת: “יצאנו עם קבוצה צעירה מאוד, עם לא מעט ילדים בני 6-7. היה טורניר מאוד אינטנסיבי. 12 משחקונים ביומיים, עם הפרשים של שעה אחת מנוח בין משחקון למשחקון. הילדים עמדו בזה בצורה מרשימה. הם התנהגו בצורה יפה. קינחנו עם  טיול בדיסנילנד ואפילו ראינו את מגדל אייפל”. 

תפסו אירופה. ילדי מטולה בטורניר בצרפת

קבוצת בנים ובנות עד גיל 12 השתתפו בטורניר באיסטנבול שבטורקיה – טורניר גדול, שבו היו גם קטגוריות עד גיל 10 ועד גיל 14. הטורניר הוקדש למען גיוס כספים סיוע לנפגעי רעידות האדמה, שארעו לפני מספר חודשים בטורקיה. הקבוצה המטולאית, בהדרכתם של שרון יוסף ויבגני בסו, סיימה את הטורניר במקום טוב באמצע. אריאלה סגל עמדה בראש משלחת. לבב ויינברג סיכם גם כאן בסיפוק: “אנחנו במערכת יחסים מאוד קרובה, בכירים בהתאחדות הטורקית כבר הזמינו אותנו לאירועים משפחתיים שלהם. היה טורניר איכותי ועם מטרה חברתית נעלה. אני מאחל גם למדינת ישראל שתהיה לה כזו מערכת יחסים טובה עם מדינת טורקיה, כמו שיש בין מועדון מטולה וההתאחדות הטורקית”.

הכי טוב בלי פוליטיקה. המשלחת המטולאית בטורקיה