רוגבי: דבורות הגליל העליון מחזיקות גביע המדינה

לראשונה בהיסטוריה, שחקניות קבוצת הנשים של עמותת הספורט זוכות בגביע המדינה. בטורניר ארוך וקשה ביום שישי האחרון השחקניות של נעמה בדיחי הצליחו לנצח את שלושת המשחקים ולזכות בתואר הנחשק. יניב גרטי: “התרגשות עצומה. כל הכבוד לבנות ולכל מי שלקח חלק.”

ביום שישי האחרון היה חם במגרש הכדורגל בקיבוץ עמיר. בטורניר מסכם של גביע המדינה לרוגבי נשים, הדבורות מהגליל העליון לקחו את הגביע לאחר שלושה ניצחונות. במשחק הראשון השחקניות של נעמה בדיחי ניצחו את באר שבע/ירושלים 44-0. במשחק השני הניצחון היה מול ינשופות ראשון לציון בתוצאה 41-7. ובמשחק האחרון והמכריע, הניצחון הגיע נגד תל אביב בתוצאה 10-5.

אירוע מדהים של ספורט איכותי עם אווירה מושלמת פקד אותנו. השחקניות המדהימות שנתנו את כל כולן על המגרש סחפו אחריהן קהל לא קטן וכל האזור כולו התעניין בטורניר היוקרתי.

שחקניות הגליל עם הגביע, המדליות והבירות כמובן…

“ההתרגשות עצומה” סיפר בהתלהבות יניב גרטי, מנהל ענף הרוגבי בעמותת הספורט. “כל הכבוד לבנות ולכל מי שלקח חלק. 11 שנים של עבודה קשה משתלמת. תודה רבה לקהל שמפרגן לאורך כל הדרך, לעמותת הספורט ולמועצה על העזרה והתמיכה. אנחנו גאים להביא את הגליל העליון להישגים ותודה רבה לנעמה המאמנת האחת והיחידה.”