כדורסל גברים: צפת בחצי גמר הפלייאוף

ניצחון 91:101 בתום הארכה במשחק מול נוף הגליל מנניק לקבוצה את הכרטיס הנכסף לחצי גמר הפלייאוף העליון

*. סיוע להכנת הכתבה: מאיר ינקו – עיתון ואתר חדש בגליל

ערב מרתק ושמח של כדורסל באולם “הפיס” בצפת, שאירח את משחק ההכרעה של סדרת רבע גמר הפלייאוף בין מ.ס “דניאל” צפת להפועל נוף הגליל – שביום ראשון האחרון הצליחה לנצח 75:78 בביתה בזכות שלשה שקלע ניר נצר ממחצית המגרש עם הבאזר.

אחרי שצפת ניצחה בשני משחקי הליגה ובמשחק הפלייאוף הראשון בפער דו ספרתי ואחרי ההפסד הדרמטי ביום ראשון, גם הערב התפתח משחק צמוד ומרתק לכל אורכו, כאשר בסיום הרבע הראשון הצליחה הקבוצה האורחת לצעוד ביתרון 40:42. במהלך האחרון של צפת במשחק נועם מטלון הוותיק והמנוסה חדר לסל, אך לא הצליח לקלוע, בעוד שהקבוצה האורחת ניסתה שוב להכריע את המשחק מקליעה מטווח רחוק, אך הפעם לא עלה בידה ותוצאת שוויון 86:86 שלחה את המשחק להכרעה בהארכה. משחק מצוין של צפת בראשות דביר אוחנה – שקלע שתי שלשות, הוביל את צפת לניצחון 91:101 ולהעפלה לשלב הבא.

תמונת ניצחון. שחקני צפת חוגגים בסיום (צילום: מאיר ינקו)


שחקני צפת הקדישו את הניצחון למנהל המסור, ברוך מזרחי, שנעדר משני המשחקים השבוע, בעקבות פציעה ברגלו. צוות אתר “גליל עולה” מוסר לברוך מזרחי רפואה שלמה וחזרה מהירה לפעילות.

ביום ראשון הקרוב, בשעה 20:00, צפת תארח במגרשה את המשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף בשיטת הטובה משלושה משחקים. יריבתה תהיה הקבוצה שתנצח מחר במשחק בין הפועל מגדל העמק יזרעאל להפועל כפר סבא.

צריכים את התמיכה שלכם ביציע. אוהדי צפת במפגן עוצמה