חצור: סגנית מנהלת חדשה במחלקת החינוך

עו”ד ליאת כהן מונתה לתפקיד. תגובתה ותגובת מנהל אגף החינוך במועצה, בכתבה זו

עו”ד ליאת כהן מונתה השבוע באופן רשמי לסגנית מנהל מחלקת חינוך בחצור הגלילית. כל זאת בהליך שהחל לפני כחצי שנה והגיע השבוע לסיומו לאחר אישור משרד הפנים וכחלק מפעילות להצמחת הנהגה מקומית איכותית, מתוך המערכת ומתוך הקהילה בחצור הגלילית כחלק מגרף התקדמות ושאיפה קדימה שמעמידה המערכת לצוותים.

כהן (46), בעלת תואר ראשון בכלכלה, תואר שני בניהול מערכות חינוך ותעודת הוראה, היא מנהלת התוכנית האסטרטגית בחינוך ומנהלת מצוינות יישובית מובילה. ברזומה שלה עשרות פרויקטים משמעותיים במסגרות החינוך בחצור.

ליאת כהן הגיבה למינוי: “מערכת החינוך בחצור נפלאה ומורכבת מאנשים מסורים הרואים בחינוך שליחות. אני מנסה לבצע את שליחותי על הצד הטוב ביותר – לגרום לכל ילד וילדה להאמין שיש בהם את הכוח לחלום ולהגשים אנחנו כאן לתמוך ולסייע. תודה על הפרגון והאמונה בי מעריכה את כל השותפים לדרך”.

מנהל אגף החינוך בחצור, איתן בר דרור: “מערכת החינוך בחצור נמצאת בתנופה של עשייה, הישגים והתפתחות. במסגרת הזו המינוי של ליאת ימשיך את המגמה החיובית ביכולות המשמעותיות שהיא תביא. זה אף יאפשר לנו להתכונן לקראת ההתפתחות המהירה של חצור, הפיכתה לעיר בקרוב וריבוי המשימות שזה דורש במחלקת החינוך. ליאת תקדם את התחומים של המצוינות והתכונית האסטרטגית של חצור ואת הרצון שלנו להתאים את עצמנו לעולם החינוך החדש והמתחדש שהולך שמתפתח בארץ ובעולם”.

אתגר מרתק. ליאת כהן