כדורגל: סיכום מחזור במחלקות הנוער

קבוצות שסיימו עונה עם חיוך, “שגרירים” שכבשו, על זאת ועוד בכתבה זו

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר הדור הצעיר של כדורגלני הגליל העליון והגולן, במהדורה מסכמת אחרונה לעונת 22/23. לא מעט קבוצות סיימו עונה עוד לפני המחזור האחרון, שלאחריו הצטרפו לרשימה קבוצות נוספות. מקרב אלה שכן שיחקו בימים האחרונים הצלחנו לקבץ כתבה די שמחה, שבה מרבית הקבוצות מוצאות את עצמן מסיימות עונה עם טעם טוב של ניצחון. מתחילים בסקירה.

השגרירים

נועם שמש –
קשרה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, חגג ביום חמישי האחרון יום הולדת ו”פינק” את עצמו ואת קבוצתו עם שער במשחק הניצחון 0:2 על הפועל חדרה, שהיווה את שער הליגה ה-11 שלו העונה. המון מזל טוב לשחקן המוכשר.

שגב קמרי (שדה אליעזר) – בלם בית”ר טוברוק נתניה, רשם הופעה מלאה במשחקה האחרון של קבוצתו – שנחלה הפסד 6:5 במשחק החוץ מול הפועל באר שבע.

שליו דיין (כפר הנשיא) –
שחקן ההתקפה של קבוצת ילדים א’ של מכבי ת”א, רשם הופעה בת 20 דקות במשחק הניצחון 0:6 על מכבי הרצליה, במהלכו כבש שער לזכות קבוצתו.

ככה חוגגים יום הולדת. נועם שמש (צילום: ג’ו הירש – מדיה מכבי חיפה)


הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ב’ סיימה עונה בתוצאת שוויון 2:2 במשחק מול הפועל עפולה. וואסים מסרי כבש צמד.

הפועל עירוני צפת


קבוצת נערים ב’ סיימה עונה אתמול עם הפסד 3:2 במשחק החוץ מול מ.כ מעיליא, במהלכו צעדה פעמיים ביתרון בזכות שערים שכבשו אוריה לוי ויאמן בראזי. הקבוצה מסיימת עונה במקום ה-7 בטבלה.

מסיימים עונה בחיוך. קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון


עירוני קרית שמונה


קבוצת הנוער לא נתנה לזכייה ההיסטורית בגביע המדינה להכניס אותה לשאנננות. היום אחה”צ זכתה הקבוצה בניצחון 1:3 במשחק החוץ מול מכבי ת”א במחזור הנעילה של העונה. שערים שכבשו במחצית הראשונה יהלי שלו ומוחמד אבו רומי העניקו לקבוצה יתרון 0:2. שער נוסף שכבש יאיר מרדכי במחצית השניה סלל את הדרך לניצחון. הקבוצה מסיימת עונה במקום ה-10 בטבלת ליגת העל.

קבוצת נערים א’ שהוכתרה בשבוע שעבר לאלופת ארצית צפון, סיימה את העונה עם הפסד 3:2 במשחק החוץ מול הפועל נוף הגליל, שבו היא צעדה ביתרון 1:2 בתום המחצית הראשונה בזכות שערים שכבשו: ניל פח’ר אלדין ואדיר כהן.

קבוצת נערים ב’ התייצבה למשחק ביתי אחרון במחזור הלפני אחרון. הקבוצה של אילן עזריה זכתה בניצחון 1:3 ביתי על מ.כ נווה יוסף חיפה – שכתוצאה מההפסד ירדה למקום הלפני אחרון. את השערים לזכות קרית שמונה כבשו: אור פנחס, ריו לגיסימו ויהונתן מלכה.

קבוצת ילדים ב’ – שהוכתרה זה מכבר לאלופה באופן לא רשמי של מחוז חוף, סיימה עונה עם ניצחון 0:3 על מ.כ קרית חיים.

קבוצת ילדים ג’ 1 סיימה עונה עם ניצחון 2:3 על בני סכנין.

קבוצת טרום א’ סיימה עונה עם תוצאת שוויון 1:1 במשחק מול צעירי סכנין.

גם את הליגה סיימו עם ניצחון מרשים. שחקני קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה חוגגים את הזכייה בגביע המדינה (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)