כדורגל: אם לא להישאר, לפחות לרדת בכבוד

עירוני קרית שמונה תתארח אצל בני ריינה למשחק ההזדמנות האחרונה שלה לשמור על סיכוי כלשהו להישאר בליגת העל. זרקור למשחק זה בכתבה הבאה

שבוע לאחר הפספוס הענקי של עירוני קרית שמונה במשחק הביתי מול סקציה נס ציונה, תתייצב הקבוצה למשחק חוץ מאתגר וקשה מול בני ריינה (17:00, אצטדיון גרין – נוף הגליל) – שמקדימה אותה כבר ב-7 נקודות. קרית שמונה רחוקה 5 נקודות מחוף מבטחים, כשבקופה נותרו 9 נקודות. גם אם קרית שמונה תפסיד במשחק, ירידה רשמית לליגה הלאומית לא תיקבע מיד לאחר המשחק, מאחר ומשחקה של בני סכנין מול הפועל ת”א, שמדורגת מקום אחד מעליה, ייערך מחר.

מוכרח להיראות הרבה יותר טוב. עאיד חבשי (צילום: שלומי גבאי)


רבים השלימו עם ירידה של עירוני קרית שמונה, אבל בכדורגל שום דבר לא נגמר – עד שזה נגמר. אם קרית שמונה תנצח את שלושת המשחקים שנותרו לה, לא מן הנמנע שהיא תצליח כנגד כל הסיכויים להבטיח את ההישארות בליגה. בשביל להשאיר את התקווה בחיים, קרית שמונה לא חייבת לנצח היום – היא מוכרחה לנצח היום ! גם אם קרית שמונה בסופו של דבר תרד ללאומית, לפחות לאקורד סיום נעים יותר מוכרחים לדאוג שחקני הקבוצה.

בקרית שמונה עשוי לחזור להרכב הערב המגן נועם כהן על חשבונו של ליאור טימוטי מוזי. גם החלוץ איתמר שבירו, שבשבוע שעבר נכנס כמחליף, צפוי פתוח בהרכב, כשכל הנראה יגבו אותו בכנפיים מוחמד שאקר וסנין סבאי. ההגנה של ריינה נראית טוב במשחקים האחרונים, השוער אריק ינקו וצמד הבלמים לוקאס שפנדלהופר וממדו סמבה מרכיבים חוליית הגנה די טובה. הקשר רועי קהת, שהבקיע בשבוע שעבר, יצטרך להיות הברומטר של הקבוצה ולקחת על עצמו יותר. בהגנה הציפיות מהשוער דז’וגאס ברטקוש והבלם עאיד חבשי הם להנהיג את ההגנה טוב יותר מול ההתקפה השופעת של ריינה בראשותו של החלוץ הפורה מארק קוסטה ושחקנים עם עבר נכבד בקרית שמונה – אחמד עאבד ושלומי אזולאי. 

יחזור להרכב ויחזור להבקיע? איתמר שבירו (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)