כדורגל: לקראת סופ”ש על כל הקופה במחלקות הנוער

בשישי ובשבת משחקים בכפר בלום ובקרית שמונה. בשישי משחק על אליפות לנערים ג’ של קצרין, בשבת משחק עונה לנערים א’ של קרית שמונה

סופ”ש של כדורגל במחלקות הנוער מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. אנחנו מצויים בישורת האחרונה בהחלט של העונה, לצד קבוצות שכבר סיימו עונה או שמוצאות את עצמן בפגרה בסופ”ש הקרוב מסיבות של מבנה הליגה, יש קבוצות בסופ”ש הקרוב שיתייצבו למשחקי עונה.

היצע המשחקים שישוחקו באזורנו הוא פחות עשיר לעומת שבועות קודמים, אך מי שרוצה לראות את דור העתיד בפעולה וקרוב לבית יוכל להגיע בשישי ובשבת למגרשים בכפר בלום ובקרית שמונה ולצפות במשחקים מעניינים. בצפת יש אופציה גם ביום שישי הזה. ביום ראשון גם קצרין תהיה על מפת המשחקים.

זרקור לעבר משחקי הבית והחוץ של קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן, בכתבה זו.

משחקי יום שישי

10:15, כפר בלום: קבוצת ילדים א’ של מ.כ גליל גולן תארח את הפועל בית שאן.

13:00, צפת: קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת תארח את בני חורפיש.

14:30, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תארח למשחק דרבי את הפועל גליל עליון.

12:00, קיבוץ מעגן: קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן במשחק אחרון לעונה – משחק על כל הקופה. ניצחון = אליפות. כל תוצאה אחרת שווה סגנות. ביום רביעי האחרון הקבוצה מהגולן זכתה בניצחון טכני על הפועל אום אל פאחם, מה שמביא אותה למצב, שהיא מרוחקת שתי נקודות ומשחק חסר מהמוליכה, מכבי אחי נצרת. קצרין מקדימה את עמק הירדן ב-12 נקודות. לשתי הקבוצות מדובר במשחק דרבי לכל דבר. קל זה לא הולך להיות.

14:30, מגרש אבי רן – חיפה: קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת תתארח אצל קבוצת המשנה של מ.כ נווה יוסף חיפה.

רוצים אליפות. קבוצת נערים ג’ של קצרין והמאמן אלרואי כהן


משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

12:30, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת נערים ב’ תארח את הפועל באר שבע. משחק בין שתי קבוצות מהחלק התחתון של טבלת ליגת העל, שרחוקות פער דו ספרתי מהקו האדום והבטיחו את הישארותן בליגה.

11:00, הסינטטי בכפר סבא: קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה – שמוליכה ביתרון של 6 נקודות ומשחק חסר את טבלת ארצית צפון, תתארח אצל הפועל כפר סבא – שמדורגת במקום השלישי ואותה היא מקדימה ב-7 נקודות ומשחק חסר. משחק על כל הקופה לשתי הקבוצות.

11:00, המגרש החדש בעכו: קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל עכו.

11:15, הסינטטי באשדוד: קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שמקדימה ב-6 נקודות את הקו האדום של טבלת ליגת העל – כשבקופה נותרו 9 נקודות, תתארח אצל אלופת המדינה, מ.ס אשדוד – שמדורגת במרכז הטבלה ותגיע למשחק אחרי תבוסה מחפירה 5:1 לבית”ר ירושלים באמצע השבוע ותרצה להציל מכבודה.

16:00, קיבוץ רמות מנשה: קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל רמות מנשה מגידו.

משחקי השבת – מועדונים נוספים

כפר בלום (מ.כ גליל גולן): קבוצות ילדים ג’ וטרום א’ יארחו את הקבוצות המקבילות של איחוד בני סמיע. המשחק בין קבוצות ילדים ג’ יחל בשעה 15:00, המשחק בין קבוצות טרום א’ יחל בשעה 17:00.

16:30, דיר חנא: קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע תתארח אצל בני דיר חנא.

משחקי יום ראשון


16:30, קצרין: קבוצת ילדים ב’ של מ.ק קצרין גולן תארח את בני אעבלין. 

ניצחון יסגור עניין כמעט סופית. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה, המאמן אדריאן רוצ’ט והמנהל נתי גולני