כדורסל: פרויקט כדור לכל ילד ימשיך גם בשנה הבאה

חברת “שמיר אופטיקה” תמשיך לחלק עם מחלקת הנוער של הגליל כדורים לאלפי ילדים וילדות בגליל העליון

פרוייקט כדור לכל ילד/ה נכנס לשנה השישית שלו. כ-3,000 ילדים וילדות ברחבי הגליל כבר משחקים עם כדור שקיבלו יחד עם חוברת לעבודה אישית לבית. הפרויקט נערך בתרומת חברת “שמיר אופטיקה” ובשיתוף מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון בכדורסל. לאחרונה סיכמו שני הצדדים על המשכיות של הפרויקט גם בשנה הבאה.

מהנהלת מחלקת הנוער שיתפו בחוויה אישית: “ביום שני ביקרנו בבית הספר “לב העמק”, היה כיף גדול, הילדות והילדים שיחקו, התאמנו ובעיקר נהנו.רואים שש-שש. שמיר אופטיקה איתנו מהרגע הראשון. הם אפשרו לנו להפוך חלום למציאות, הם אלו שמאפשרים לנו להנגיש שנה אחרי שנה את המשחק הכל כך מיוחד הזה, הכל כך נכון לאלפי ילדות וילדים, וכולנו, ילדי, ילדות, תושבי ותושבות הגליל מרוויחים”.



על המשך שיתוף הפעולה עם חברת “שמיר אופטיקה”, אמרו במחלקה: “אנחנו שמחים להכריז ששיתוף הפעולה ימשיך גם בשנה הבאה ושחברת שמיר אופטיקה החליטה להיות השותפה שלנו בפרוייקט המדהים הזה גם בשנה הבאה בעונת 2023-2024.לחברת שמיר אופטיקה יש קרדיט גדול בהצלחה של קבוצת הגברים שלנו ובבנייה המחודשת של מחלקת הכדורסל שלנו, שהולכת וגדלה בצורה מדהימה בשנים האחרונות, גם בכמות הילדות והילדים וגם באיכות המקצועית והמעטפת שהם מקבלים, כדי להיות הטובים ביותר”.