כדורסל גברים: הפסד כואב לצפת בשרון

מ.ס “דניאל” צפת ספגה הפסד כואב בסיומה של הארכה במשחק מול הפועל כפר סבא והודחה מהמקום הראשון

מ.ס “דניאל” צפת נפרדה הערב מפסגת טבלת ארצית צפון, בעקבות הפסד 99:95 במשחק החוץ מול קבוצת מרכז הטבלה של הפועל כפר סבא במשחק שהיה צמוד לכל אורכו והוכרע בסיומה של הארכה מרתקה.

שחקני צפת הוליכה 23:29 בתום הרבע הראשון, בעוד שהמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאת שוויון 44:44 והרבע השלישי הסתיים ביתרון 60:61 לזכות הפועל כפר סבא – שכמעט וניצחה את המשחק, אך מאחר ולא הצליחה לקלוע סל בהתקפה האחרונה, שהגיעה לאחר סל שוויון שקלע עומר אל על, המשחק הסתיים בתוצאת שוויון 84:84 והמשיך להארכה, שבסיומה כפר סבא הייתה מפוקסת יותר וניצחה את המשחק עם צמד קליעות עונשין, לאחר עבירה שנשרקה כנגד אוראל לב (לטענת אנשי צפת, טעות שיפוט קשה). בסיום, ניצחון 95:99 לזכות כפר סבא.
רשימת קלעים במ.ס “דניאל” צפת: עומר אל על – 27, אוראל לב – 19, צאלי נוימן – 17, איגור סימין – 13, דביר אוחנה – 12, נועם מטלון – 5, אלון שושני – 2.

הפסד מתסכל. שחקני צפת והמאמן אסף רוטנשטיין


בעקבות התוצאה במשחק צפת יורדת למקום השני עם מספר נקודות זהה לזה של המוליכה – הפועל מגדל העמק יזרעאל, שמוצאת את עצמה בפסגה מאחר וניצחה את צפת במשחק בין הקבוצות. משחק הליגה הבא של מ.ס “דניאל” צפת ייערך ב-27/4, יהיה זה משחק ביתי מול הקבוצה העיקשת מהגלבוע.

צריכים להרים את עצמם. שחקני צפת