כדורסל גברים: בשבת – רבע גמר פלייאוף ליגת “ארץ הצפון”

ליגת הכדורסל של יישובי הגליל העליון חוזרת בגדול היישר למשחקי הפלייאוף

הפועל גליל עליון סיימה את דרכה בליגת העל וממתינה למשחקי הבית העליון. צמאים לצפות בכדורסל גלילי? אוהבים את האווירה החברתית במשחקי הכדורסל בגליל העליון? קבלו את זה !!! משחקי הפלייאוף ברבע גמר ליגת “ארץ הצפון” – ליגת היישובים של הגליל העליון. שבת, 18:00, אולמות הכדורסל בקיבוצים דפנה וברעם יארחו משחקים על כל הקופה, בסיומם נדע מי הקבוצות שיצטרפו לתל חי – אלופת הליגה הסדירה וסגניתה – ראש פינה, במשחקי שלב חצי גמר הפלייאוף. הכניסה כמובן חופשית, בהפסקת המחצית ייערכו משחקי קליעות נושאי פרסים בהשתתפות הקהל, השעה נוחה, אז תרגישו חופשי לבוא בהרכב משפחתי או חברתי רחב. אז מה בתפריט? בהמשך הכתבה.

נשארת בבית ורוצה לעשות חצי גמר. דפנה

בברעם תארח הקבוצה המקומית את יסוד המעלה/חולתה, שאחד משני הניצחונות שהשיגה בליגה היה על ברעם – שסיימה את הליגה הסדירה במאזן של 3-3. ברעם צפויה ליהנות מתמיכה של קהל גדול, שינסה להיות “השחקן השישי”. יסוד המעלה/חולתה אמנם לא בעונה מרשימה, אבל המוניטין של הקבוצה מדבר בעד עצמו, כך שצפוי משחק מרתק מאוד.

בדפנה ייפגשו שתי קבוצות עם מאזן זהה, העומד על שני ניצחונות וארבעה הפסדים. דפנה ניצחה את גדות 47:72 לפני שבועיים באולמה הביתי והיא שואפת לניצחון נוסף על גדות, שצפויה להגיע עם עשרות אוהדים, שיעשו הכל כדי לתת פייט לקהל המקומי ולדחוף את קבוצתם לעבר העפלה היסטורית לחצי הגמר. על הפרקט צפוי מאצ’ אפ מעניין בין שני שחקנים עם עבר נכבד בליגה הלאומית – משה אלמישלי מדפנה ושחר נחמיאס מגדות.

הפעם אין מקום למעידות. שחקני גדות (החרוז הכי חזק מאז פצצות לגבות…)