כדורגל: ממב”ע סיימה עונה עם רביעייה

בני ממב”ע סיימה עונה עם ניצחון 1:4 במשחק החוץ מול הפועל עראבה

עונה קשה ומורכבת הגיעה לסיומה על כר הדשא בגזרת קבוצת הכדורגל של בני ממב”ע, שמתמודדת עם מציאות כלכלית סבוכה, שלא אפשרה להנהלת הקבוצה לשלם שער לצוות המקצועי ולשחקנים. הקבוצה מצאה את עצמה משחקת במחצית הראשונה של העונה במגרש הסינטטי בקרית שמונה, בשל עבודות שיפוצים באצטדיון בכפר בוקעאתא. בשל הבעיות הכלכליות התייצבה ללא מעט משחקי חוץ עם סגלים קצרים. אם לא די בכך, ביום רביעי האחרון הופחתו ממאזנה של הקבוצה 3 נקודות והיא נקנסה ב-3,500 שקלים, בעקבות שיתוף לא חוקי של השחקן הצעיר סלמן אלקיש במשחק שבו היא ניצחה 0:2 את אחווה שעב – שזכתה בניצחון טכני שעזר לה להבטיח את מקומה במשחקי המבחן על ההישארות בליגה. ספיח נוסף של המקרה הוא הרחקתו מפעילות של מזכיר הקבוצה, סלאח פרחאת, לתקופה של חצי שנה.

היום בני ממב”ע התארחה במגרש בצפת אצל הפועל עראבה מהמקום ה-14 בטבלה, שמוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה. ממב”ע התייצבה למשחק עם יתרון מבטיח של 3 נקודות ויחס שערים עדיף ב-12 גולים, אך היא לא לקחה צ’אנס ושיחקה במגמה התקפית וזכתה בניצחון 1:4 – כשגולת הכותרת היא צמד שערים שכבש הקשר מרסיל סמארה, שמיעט לשחק העונה, מאחר והתקשה לשלב בין עבודה לכדורגל.

סיימו עונה עם ניצחון. שחקני ממב”ע והמאמן ווג’די אלקיש (צילום: ענאן עמאשה)


את חגיגת השערים פתח שער שכבש הבלם יוסף דרוויש בדקה ה-12, אך לאחר 22 דקות עראבה כבשה שער שוויון. שער שכבש מרסיל סמארה בדקה ה-36 החזיר את היתרון לממב”ע, שתי דקות מאוחר יותר שער שכבש וויאם עמאשה הגדיל את היתרון של ממב”ע ל-1:3. שער נוסף שכבש מרסיל סמארה בדקה ה-78 סגר עניין וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 1:4 לזכות בני ממב”ע, שמסיימת עונה במקום ה-11 בטבלת צפון א’ של ליגה ב’, עם קצת יותר מ-33 אחוזי הצלחה, עם 43 שערים – על 17 מהם חתום החלוץ נאג’י אבו ג’בל.

הרכב ממב”ע במשחק היום: סאמח קיש, עודי אבו סלאח, יוסף דרוויש, רואד שופי, ביאן אבו ג’בל, ריאן עמאשה ווג’די אלקיש, מרסיל סמארה, נא’אל אבו עוואד, וויאם עמאשה.

מניה בטוחה. נאג’י אבו ג’בל (צילום: בילאל ח’טיב)