רוגבי: שחקניות הגליל אלופות טורניר חיפה

ביום שישי האחרון שחקניות הגליל סיימו את הטורניר בחיפה במקום הראשון עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. השחקניות של נעמה בדיחי וגיא גדנקן הוכיחו שהן לא ניתנות לעצירה. גרטי: “השחקניות הוכיחו אופי אמיתי בטורניר.”

ביום שישי בשעה 10:00 בדיוק נפתח טורניר הנשים בחיפה שבו שחקניות הרוגבי של עמותת הספורט כיכבו עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים וסיימו במקום הראשון. הטורניר היה איכותי עם המון שחקניות טובות ומצוינות. מלבד דבורות הגליל השתתפו שחקניות מהאגודות: רעננה, הדרים, ירושלים, ראשון לציון, באר שבע, חיפה ותל אביב.

שחקניות הגליל

במשחק הראשון שחקניות הגליל סיימו בניצחון 46-0 על שחקניות ירושלים. במשחק השני היה ניצחון 22-0 על שחקניות הדרים ובמשחק השלישי והקשוח ביותר היה ניצחון מרשים של 26-12 על שחקניות רעננה החזקות וזוכות בגביע היוקרתי כשהן במקום הראשון.

כל השחקניות היו מצוינות והתוצאות מדברות בעד עצמן, אך יש אחת שאי אפשר לא לשים לב אליה וזאת מעין פרנק. מעין נבחרה למצטיינת הטורניר והיא הרוח החיה בחדר ההלבשה של שחקניות הקבוצה.

“זה היה טורניר פנטסטי” סיכם בהתלהבות יניב גרטי, מנהל ענף הרוגבי בעמותת הספורט. “מעבר ליכולת המדהימה שיש בקבוצה, השחקניות הראו אופי בטורניר. לכידות, פרגון ועבודת צוות מדהימה. ברגע ששחקניות שונות לקחת את המושכות שלאחרות קשה, זה מראה על העוצמה של הנשים האלה, שאת כולן מובילה מלמעלה נעמה בדיחי המצוינת, ביחד עם גיא גדנקן בצוות האימון.”

חגיגות הניצחון