טניס שולחן: הכח הנשי עולה במועדון מבואות החרמון

הצלחות מרשימות בגזרת הנשים והילדות במועדון הטנ”ש של הגליל העליון

מועדון טניס שולחן הפועל מבואות החרמון, בראשותם של המנהל המקצועי שחר גלעד ושותפו לדרך, המאמן אלעד מרנבך, סיימו את השבוע האחרון בסיפוק מירבי, נוכח הצלחות של נציגות ונציגי המועדון בתחרויות שונות.

רוני איצקוביץ’, תלמידה בכיתה ה’, שהתחילה לשחק בקבוצת הבנות של המועדון רק בשנה שעברה ומהר מאוד עברה לנבחרת ההישגית, זכתה במדליית ארד בתחרות ארצית, שנערכה בפ”ת. שחר גלעד על הספורטאית המוכשרת: “רוני היא לוחמת אדירה והבת היחידה בנבחרת ההישגית, אבל היא לא מוותר ועושה אימונים מאתגרים יותר מהבנים. אנחנו מאוד גאים בה”.

באליפות אס”א – אליפות הסטודנטים הארצית, שנערכה באילת, זכתה במקום הראשון קבוצת הנשים של מכללת תל חי, הפועלת בשיתוף עם מועדון הטנ”ש מבואות החרמון. נבחרת תל חי ניצחה במשחק הגמר את אוניבריסטת רייכמן. בנבחרת הנשים של תל חי שיחקו  שירי פורת – סטודנטית שנה ג’, מתאמנת כבר שלוש שנים בנבחרת הסטודנטיות של הפועל מבואות החרמון. יחד איתה שיחקה ניקול טרוסמן,אלופת ישראל בכל הגילאים וסטודנטית לחינוך גופני בקמפוס אוהלו של מכללת תל חי.

בתחרות הגברים שיחקו  טוהר מלול – שחקן נבחרת ישראל לשעבר וסטודנט בחוג למזרח אסיה במכללה, יחד עם רון אזולאי – תושב צפת ושחקן פעיל בקבוצת הפועל מבואות החרמון בליגות המקצועניות. הגברים עלו ראשונים מהבית ופגשו ברבע גמר את מכללת בראודה החזקה, שניצחה במשחק.

המאמנים של נבחרת הסטודנטים והסטודנטיות, שחר גלעד ואלעד מרנבך, מסרו כי הם גאים בשחקניות ובשחקנים שייצגו את המכללה בכבוד רב והביאו הישגים מרשימים.