כדורגל: ממב”ע נשארה בליגה ב’, צפת פסע מירידה לליגה ג’

בני ממב”ע ניצחה 1:3 את הפועל עירוני צפת, שרק נס ימנע ממנה ירידה לליגה ג’

*. סיוע להכנת הכתבה: ענאן עמאשה

מגרש הכדורגל בצפת אירח אחה”צ משחק על כל הקופה לשתי הנציגות שלנו במחוז צפון א’ בליגה ב’: הפועל עירוני צפת ובני ממב”ע, שתי קבוצות שסובלות ממציאות כלכלית קשה לאורך העונה כולה, שעלו למשחק כשהן יודעות שכל תוצאה מלבד ניצחון עלולה לסבך אותן במאבק נגד הירידה לליגה ג’. ממב”ע ידעה שניצחון ישאיר אותה כבר היום בליגה בסבירות גבוהה, צפת ידעה שניצחון יוכל להקטין את הפער שלה מהמקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות.

שחקני הקבוצות לפני המשחק (צילום: ענאן עמאשה)


בני ממב”ע פתחה את המשחק בסערה. למרות חלק התקפי נוצץ ועוצמתי, האיש החם שלה היה הבלם יוסף דרוויש: שהרשים עם שער בהקשתה ממחצית המגרש מעל השוער ישראל יתח במשחקו הראשון בקריירה – שהחליף את רז זרקא, שהורחק ביום שישי במשחק ההפסד מול כפר מנדא. דקות לאחר מכן, מסירה של דרוויש מצאה את הקשר איהם זהוה ברחבה וזה נגח לרשת והכפיל את יתרונה של ממב”ע ל-0:2. כח דרוזי כובש יש גם לצפת, שלפני הירידה להפסקת המחצית הצליחה לצמק את התוצאה עם שער שכבש שחקן ההגנה, אדהם פלאח, שעלה לעזרת ההתקפה והצליח לכבוש שער שקבע את תוצאת המחצית הראשונה – 1:2.

היוזמה ההתקפית שגילו שחקני הקבוצות במחצית השניה הניבה רק שער אחד – שער שכבש נאג’י אבו ג’בל, מלך שערי ממב”ע, שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 1:3 לזכות בני ממב”ע.

רק נס ישאיר אותם בליגה. שחקני צפת (צילום: עדי דטליס)



שני מחזורים לפני תום העונה, ממב”ע מצליחה להבטיח את מקומה בליגה. צפת מוצאת את עצמה בירכתי הטבלה במצב נואש, כשהיא מרוחקת 5 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה. רק אם היא תנצח את שני משחקיה הקרובים ומ.ס רובי שפירא חיפה תפסיד בהם, היא תצליח להעפיל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה.

הרכב צפת במשחק: ישראל יתח,  אור בן סימון,  יוגב אלישע, ניר ברונפלד, פואד ח’יר אלדין, יחיאל כהן,איתמר דיין, דורון הופמן, חננאל אברהם, אושר שמקה, שניר אברג’ל.

הרכב ממב”ע במשחק: סאמח קיש, עודי אבו סלאח, רואד שופי, יוסף דרוויש, שאדי אבו שבלי, איהם זהוה, סארי ח’אטר, ווג’די אלקיש, וויאם עמאשה, אסעד עמאשה ונאג’י אבו ג’בל

יוכלו ליהנות מכדורגל במחזורים האחרונים. שחקני ממב”ע