כדורגל: הפעם לחזור עם ניצחון מחיפה

עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל חיפה למשחק הפתיחה של הפלייאוף התחתון. כל תוצאה מלבד ניצחון עלול להרע את מצבה בתחתית הטבלה

ה”מאני טיים” כבר כאן ! יממה אחרי שיצאו לדרך משחקי הפלייאוף השונים, תתארח עירוני קרית שמונה אצל השביעית בטבלה, הפועל חיפה – משחק שייצא לדרך בשעה 20:15, באצטדיון ע”ש סמי עופר. קרית שמונה מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, כשהיא מרוחקת 3 נקודות מחוף מבטחים. מנגד, ניצחונה אמש של נועלת הטבלה, סקציה נס ציונה – 1:2 על הפועל חדרה, מקרב את נס ציונה שוב לעניינים וכעת היא מרוחקת נקודה אחת בלבד מקרית שמונה ו-4 נקודות מבני ריינה, שמדורגת במקום ה-12.

מוברחים להיות מאוחדים. שחקני קרית שמונה


קרית שמונה מגיעה למשחק הערב עם סגל מלא, כשהיא מתוסכלת מאיבוד הנקודה במשחק החוץ מול הפועל באר שבע. קרית שמונה חזרה עם ידיים ריקות מהאצטדיון החיפאים לאחר שני המשחקים שנטלה בהם חלק מול שתי החיפאיות. בשניהם היא לא סיכנה באופן משמעותי את השער. הערב זה מוכרח להיות אחרת. קרית שמונה תצטרך את שחקני הקישור בעלי האוריינטציה ההתקפית, רועי קהת וידין לוגסי, אקטיביים בכל מה שקשור ליוזמה התקפית – הן ברמת איומים ישירים על השער והן בהזנת מסירות לשחקני ההתקפה איתמר שבירו ומוחמד שאקר, שצריכים להטריד ללא הפסקה את הגנת היריבה, השופעת בשחקנים מנוסים ואיכותיים בדמותם של השוער אוהד לויטה והבלמים לועאי טהא וחאתם עבדל חמיד. מנגד, ההחלק ההגנתי בראשותם של השוער דז’וגאס ברטקוש והבלם עאיד חבשי, יהיה מוכרח לגלות יותר רוגע ויעילות במשחק אל מול החלק ההתקפי של חיפה, בראשות אנטואן קראג’י, מוחמד קמארה ואלון תורג’מן.

הערב ילבש אדום. גיא מזרחי במדי קרית שמונה (צילום: שלומי גבאי)


בעמדת המגן הימני בכל אחת מהקבוצות ניתן יהיה למצוא שחקנים עם עבר אצל הקבוצה היריבה: נועם כהן מצד קרית שמונה וגיא מזרחי מצד חיפה, בשורותיה משחק גם המגן השמאלי אורן ביטון, שפרץ לתודעה בקרית שמונה – שחקן בעל יכולות התקפיות טובות, אך שחקן שלא אחת טועה במשחק ההגנה ומהסיבה הזו לקרית שמונה כדאי לתת דגש על התקפות מצד ימין. כך או כך, קרית שמונה לא יכולה לכוון לפחות מניצחון ובהתחשב בעובדה שכל שלושת הניצחונות שבמאזנה הושגו במשחקי חוץ, המשימה הערב אפשרית.

יבקיע הערב? איתמר שבירו (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)