כדורגל: צפת וממב”ע לאור זרקורים

צפת מארחת הערב את שפרעם, ממב”ע במוצ”ש בנהריה. זרקור למשחקים, בכתבה זו

המחזור ה-26 במחוז צפון א’ של ליגה ב’ ייצא הערב לדרך, כשאחת משתי הנציגות שלנו בליגה – הפועל עירוני צפת, תיטול חלק באחד מהמשחקים, בעוד שיתר המשחקים ייערכו במהלך השבת ואז בני ממב”ע תשלים את התמונה האזורית. בכתבה זו נפנה זרקור לקראת כל אחד מהמשחקים.

הפועל עירוני צפת תארח בשעה 18:30 את מ.כ שפרעם. צפת ירדה בשבוע שעבר למקום הלפני אחרון אחרי התבוסה הביתית מול המוליכה מקרית ים והיא רחוקה שתי נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה. שפרעם רחוקה שתי נקודות מהמקום החמישי, שמוביל למשחקי הפלייאוף העליון. שפרעם עומדת על ממוצע הבקעה של 2.5 שערים למשחק וצפת עומדת על ממוצע ספיגה של למעלה משני שערים למשחק. שפרעם נחשבת לקבוצה החמישית בטיבה בליגה במשחקי הבית והיא מגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים. משחק על כל הקופה לשתי הקבוצות. המפתח של צפת במשחק הזה הוא הגנה הרבה יותר חזקה ונוקשה מאשר במרבית המשחקים, אחריות גדולה על כתפיהם של השוער רז זרקה והבלם והקפטן יוגב אלישע. בחלק הקדמי צפת תקווה לתוצרת מהמוציאים העיקריים שלה לפועל, הקשר חננאל אברהם ושחקן הכנף בן שמואלי.

זמן לחזור להבקיע. בן שמואלי



בני ממב”ע – שמקדימה ב-8 נקודות את המקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה, תתארח במוצאי השבת, בשעה 20:45, אצל בית”ר נהריה – שמקדימה אותה בשתי נקודות. ממב”ע מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים ויריבתה אחרי שלושה הפסדים רצופים. ממב”ע יודעת שעוד ניצחון יבטיח את ההישארות בליגה והיא תשאף לסגור עניין. לשם כך, היא תצטרך להיות חדה בהתקפה ועם סוללה התקפית עוצמתית הכוללת את הקשר נא’אל אבו עוואד ושלישיית החלוצים הכוללת את נאג’י אבו ג’בל, וויאם ואסעד עמאשה, המשימה בהחלט אפשרית. עם זאת, החלק האחורי בראשות השוער סאמח קיש והבלם רואד שופי יצטרך להיות על המשמר ולמנוע מנהריה לפרוח מבחינה התקפית.

לנצח וליהנות מכדורגל עד סיום העונה. שחקני בני ממב”ע (צילום: ענאן עמאשה)