כדורגל: קרית שמונה רוצה לנצח בדוחא

משחק חוץ מאתגר מצפה לקבוצה מול בני סכנין, שמקדימה אותה בפער ניכר

עירוני קרית שמונה תתייצב בצאת השבת למשחק חוץ ראשון בעידן סלובודאן דראפיץ. שבוע אחרי ההפסד הביתי להפועל ת”א תתארח הקבוצה בשעה 18:30 אצל בני סכנין (שידור ישיר בערוץ 59). קרית שמונה מדורגת מתחת לקו האדום, רחוקה נקודה אחת מחוף מבטחים. בני סכנין מדורגת במקום ה-9 ומקדימה את קרית שמונה ב-9 נקודות.

סכנין הצליחה לקטוע רצף של 4 משחקים ללא ניצחון בשבוע שעבר, לאחר שניצחה 1:3 את משחק החוץ מול הפועל חדרה.לשתי הקבוצות מדובר במשחק על כל הקופה: סכנין רוצה לנצח, כדי לשמור על סיכוי ריאלי להתמודד על מקום בפלייאוף העליון – כעת היא רחוקה 5 נקודות מהיעד, ניצחון יעניק לה גם יגדיל את הפער שלה מהקו האדום. קרית שמונה רוצה לעלות מעל הקו האדום, כך שניצחון הוא מצרך הכרחי לשם כך. בסיבוב שעבר שער דרמטי שכבש רוי הראל בשלהי המשחק בין הקבוצות, קבע שוויון 1:1. על הקווים ייפגשו שני מאמנים, שייפגשו קבוצה שבה אימנו בעבר: דראפיץ מהצד של קרית שמונה וקובי רפואה מהצד של סכנין.

מי יחגוג בסיום המשחק, קובי רפואה או יוסי אדרי? (צילום פושקו)



למרות שמבחינה התקפית שתי הקבוצות לא הרבו לכבוש שערים, לכל אחת מהן יש שחקני התקפה שכדאי ליריבה לקחת ברצינות. בסכנין מדובר בחלוצים גיא מלמד ודור חוגי – שהצטרף לאחרונה, וכן בקשרים יובל אשכנזי ופרדי פלומין, שבהחלט יהוו אתגר גדול להגנת קרית שמונה בראשות עאיד חבשי וזיו מורגן וכן לשחקני הקישור האחורי בראשות יואב הופמייסטר וסמואל בראון. שחקן נוסף שקרית שמונה מוכרחה לעשות הכל, כדי להצר את צעדיו הוא הקשר בירם כיאל – שאמנם מוגדר כקשר אחורי, אך כבש עד כה 5 שערים ותרם תרומה גדולה בהרבה פרמטרים למשחקה של קבוצתו.

מנגד, קרית שמונה תקווה לתצוגה מוצלחת של איתמר שבירו ומוחמד שאקר, עד כה השחקנים היחידים שמשמעותיים בפרמטר ההבקעות, אלה צפויים לזכות לפייט מצד ההגנה של סכנין בראשות הבלמים אנטה פוליץ’ ומארון גנטוס והשוער גד עמוס – “אקס” קרית שמונה. בהיעדרם של שחקנים יצירתיים בקישור קרית שמונה תצטרך את הקפטן רועי קהת הרבה יותר חד הערב.

הזמן שלו להתעלות. זיו מורגן, מגינה של קרית שמונה (צילום: בן מלניק)