כדורסל גברים: צפו בתקציר מניצחון האלופה על הפועל גליל עליון

אחרי 5 ניצחונות רצופים, הפועל גליל עליון נחלה הפסד 83:73 במשחק החוץ מול הפועל חולון

ערב מאכזב להפועל גליל עליון. אחרי 5 ניצחונות רצופים ואחרי סדרה של 7 ניצחונות ב-8 המשחקים האחרונים הפסידה הערב הקבוצה 83:73 במשחק החוץ מול האלופה, הפועל חולון – שאחרי ההפסד המאכזב באמצע השבוע במשחק ליגת האלופות בצרפת שמחה לזכות בניצחון ליגה נוסף, שחיזק את מעמדה בצמרת ליגת העל.

הפועל גליל עליון הגיעה למשחק אחרי נסיעה ארוכה ומייגעת, מה שייתכן שפגם במידה מסוימת בחדות השחקנים במשחק זה, שנפתח בבליץ חולוני של ריצת 3:16 והרבע הראשון הסתיים ביתרון 9:25, ובמהלך הרבע השני חולון כבר עטה ליתרון 14:34. רק לקראת אמצע הרבע השני שחקני הגליל נכנסו לעניינים ובעבודה מאומצת הצליחו לחתוך ביתרון החולוני, שעמד על 29:39 בתום המחצית הראשונה.

התקשה מול “האקסית”. רועי הובר (צילום: גיל נוימן)



אחרי רבע שלישי בו חולון צעדה ביתרון דו ספרתי, שנע בין 10 ל-17 נקודות ובסיומו חולון צעדה ביתרון 47:59, הגיע לו רבע אחרון שהחל עם ריצת 1:10 של גליל, שכבר מצאה את עצמה בפיגור של 3 נקודות בלבד, אלא שמופע השלשות של חולון בראשותו של ג’ו רגלנד העלה הילוך ולזה גליל כבר לא הצליחה למצוא תשובות. היתרון החולוני שוב טיפס ולמרות קליעות מחוץ לקשת של דיישון בוקר, היתרון החולוני לא הוטל בספק ובסיום ניצחון 73:83 לזכות חולון.

צפוף מתחת לסלים (צילום: גיל נוימן)



הפועל גליל עליון שילמה הערב מחיר יקר על רפיון במשחק ההגנה. עצם העובדה שחולון קלעה באחוזים מטורפים מחוץ לקשת – 14/26 שהם 56 אחוזי הצלחה, זהו נתון בעייתי מאוד מצידה של גליל, בשורותיה רועי הובר ונמרוד לוי נקלעו ליום לא טוב – מה שעוד יותר הקשה על הקבוצה במשחק הזה, שבו היא לא הצליחה לתרגם ערב כמעט מושלם מקו העונשין (22/23) ומשחק שבו איבדה פחות כדורים מאשר היריבה (10 לעומת 14).

את רשימת הקלעים הגלילית הוביל דיישון בוקר עם 19 נקודות. ברייס וושינגטון סיפק מספרים נכבדים – 14 נקודות ו-8 ריבאונדים, ווין לנגסטון הוסיף 12 נקודות (8/8 מהקו). יתר הקלעים: איתי מושקוביץ – 11, דווין מארבל – 8, נמרוד לוי – 5, רועי הובר ולוטן אמסלם – 2 כ”א. שותפו: רון כהן ויהל מלמד.

תקציר המשחק בשיתוף ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל