כדורגל: סיכום מחזור במחלקות הנוער

“השגרירים” שכבשו, קבוצת הנערים שהתבססה בפסגת הטבלה וגם כמה מאוכזבות. על זאת ועוד, בכתבה זו

מחזור ארוך של משחקים בליגות של מחלקות הנוער, שהתארך בין היתר בשל דחיות משחקים בגלל מזג האוויר החורפי שפקד את צפון הארץ בסופ”ש האחרון. איך שלא יהיה, פינת “צעירים בפעולה” על המשמר עם סיכומו של השבוע, כולל תוכן טרי ושמח מהיום ואפילו וידאו עם שערים שנכבשו. מתחילים בסקירה.

שער שכבשה קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן

השגרירים

עידו אלמישלי
(דפנה) – קשרה ההתקפי של מכבי חיפה, רשם אחה”צ הופעה בת 80 דקות במשחקה של קבוצתו מול בני סכנין, שהסתיים בניצחון 1:3 לזכות חיפה. אלמישלי כבש את השער שחולל מהפך בדקה ה-70, שבוע לאחר שכבש שער במשחק מול הפועל ת”א.

ליאם אלוק (קרית שמונה) – חלוץ קבוצת נערים א’ של מכבי פ”ת, מוליכת טבלת ליגת העל, עלה כמחליף בדקה ה-78 של משחק הניצחון 1:4 על בני יהודה ת”א. אלוק כבש לאחר פחות מדקה שער ליגה ראשון העונה במדי קבוצתו.

נועם שמש (צפת) – קשרה ההתקפי של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה ובישל את שער הניצחון במשחק הדרבי מול הפועל חיפה, שהסתיים בניצחון ירוק 0:1.

שער ליגה ראשון. ליאם אלוק לצידו של אופיר לוזון – מנהל מחלקת הנוער של מכבי פ”ת


שני שערים ברצף. עידו אלמישלי (צילום: מדיה מכבי חיפה)

בישל בדרבי. נועם שמש



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:10 את  עירוני בני שעב במשחק בית ביום שבת. כובשי השערים: עופרי טויזר, איליי זהבי ועומרי נסטל – צמד כ”א, נבו נמני, עידן בן יוסף, טל קורן ואורי בלום.

קבוצת טרום א’ הפסידה 5:3 לצעירי סכנין במשחק בית ביום שישי. כובשי השערים: אוראל ונונו, ירדן פלאש ועומר ורדי.

שער שכבשה קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן

הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער נחלה הפסד 5:0 במשחק החוץ מול מכבי נהריה.

קבוצת נערים ג’, שהוליכה את טבלת צפון 1, הפסידה 3:0 במשחק החוץ מול אחווה כפר מנדא, שעלתה על חשבונה למקום הראשון והיא כעת מקדימה אותה בנקודה אחת.

הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים ב’ זכתה בניצחון ביתי 0:5 על מ.כ מג’דל כרום/שאגור, זאת לאחר שהוליכה 0:3 בתום המחצית הראשונה. הניצחון עוזר לה להתקדם לכיוון מרכז טבלת הצפון. שי סרוסי ואוריה ראובן כבשו צמד כ”א, עמית אזרן כבש שער אחד בפתיחת המשחק.

קבוצת ילדים א’ סיימה אמש את משחק החוץ מול הפועל עפולה בתוצאת שוויון 1:1. עילאי סבן כבש לזכות צפת.

מתקדמים בצורה מרשימה. קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת

הפועל גליל עליון

קבוצת טרום א’ ניצחה 1:11 את איחוד אעבלין.

קבוצת ילדים ב’ הפסידה 3:1 אתמול במשחק החוץ מול הפועל עפולה. כבש לזכותה: יהונתן חדד.

הפועל טובא

קבוצת טרום א’ ניצחה 2:3 את אחווה כפר מנדא.

מ.ק קצרין גולן

קבוצת נערים ג’ סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק הביתי מול הפועל נוף הגליל, שהוליכה ביתרון החל מהדקה ה-13. שער שכבש מלך שערי קצרין, אלון נמירובסקי, בדקה ה-62, קבע את תוצאת המשחק. הקבוצה מהגולן מוצאת את עצמה כעת במקום השני ובמרחק נקודה מהפסגה.

בני ממב”ע

קבוצת נערים ב’ משפרת עמדות במרכז טבלת הצפון, בזכות ניצחון חוץ 0:2 על הפועל דיר חנא. מלך שערי הקבוצה, ג’ואד כחלוני, כבש צמד.

ניצחון חוץ נאה. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע

עירוני קרית שמונה

כל משחקי הבית נפתחו בדקת דומיה לזכרם של שלושת ההרוגים בתאונת הדרכים הטראגית בליל חמישי: דניאל פורת ז”ל, אריאל שטרן ז”ל ואורי מלול ז”ל – ששיחק בקבוצות הילדים ונערים ג’ של קרית שמונה. יהי זכרם ברוך.

קבוצת הנוער נחלה הפסד ביתי 2:1 במשחק מול קבוצת מרכז הטבלה של הפועל חיפה, שהוליכה ביתרון של שער אחד בדקה ה-20, כבשה את שער הניצחון בדקה ה-93, אך דקה לאחר מכן כבש ג’ואן חלבי שער מצמק. בעקבות התוצאה מקדימה קרית שמונה בשתי נקודות את המקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגת העל.

קבוצת נערים א’ חזרה למסלול הניצחונות עם ניצחון ביתי 1:5 על הפועל נוף הגליל ממרכז הטבלה, זאת לאחר שהוליכה 0:4 בתום המחצית הראשונה. ראמי בטחיש כבש שלושער (אחד בפנדל), עומר תמיר ונאיף שראף כבשו גם הם.

שבוע חיפה בקבוצת נערים ב’. בשבת האחרונה נחלה הקבוצה הפסד 3:0 במשחק הביתי מול קבוצת הצמרת של מכבי חיפה, הערב סיימה הקבוצה בתוצאת שוויון 1:1 את משחק החוץ מול מ.כ נווה יוסף, נועלת הטבלה, זאת לאחר ששער שכבש אריאל חדד בדקה ה-32, מחק יתרון מוקדם שכבשה נווה יוסף. קרית שמונה מסיימת את הסיבוב הראשון במקום ה-11 בטבלת ליגת העל, כשהיא מקדימה ב-7 נקודות את המקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגת העל.

קבוצת נערים ג’, נמוליכת טבלת מחוז חוף,’ ניצחה במוצאי השבת האחרונה 1:2 את המשחק מול בני סכנין, שאותה היא הקדימה בנקודה אחת. שערים שכבשו אושרי דרור וגלעד ליטמן ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השניה, סללו את הדרך לניצחון. סכנין כבשה שער בשלהי המשחק. כעת הפער בין הקבוצות עומד על 4 נקודות.

קבוצות הנוער של עירוני קרית שמונה והפועל חיפה מתייחדות עם זכר ההרוגים בתאונה