כדורגל: לוגסי אימפריה

עירוני ק”ש קטעה בצורת ניצחונות עם ניצחון חוץ 0:1 על בני ריינה. ידין לוגסי כבש את שער הניצחון

תמה בצורת הניצחונות של עירוני קרית שמונה, שנמשכה מאז המחזור הראשון של העונה. לפני זמן קצר הצליחה הקבוצה של ניר ברקוביץ’ לזכות בניצחון 0:1 במשחק החוץ על בני ריינה, שהקדימה אותה ב-3 נקודות ובזכות הניצחון קרית שמונה עלתה מהמקום האחרון מקום אחד מעל – ואם סקציה נס ציונה תפסיד את משחק החוץ מול האלופה, מכבי חיפה, קרית שמונה תמצא את עצמה גם מעל הקו האדום לראשונה מזה תקופה ארוכה.

הפעם זה הסתיים ללא ספיגות. איתי בן שבת במשחק מול מכבי חיפה (צילום: מדיה מכבי חיפה)



קרית שמונה עלתה למשחק במערך של 4-3-3, שחקן הכנף הברזילאי, מרלון דוס סנטוס, ערך הופעת בכורה.  כדורגל גדול לא היה הערב באצטדיון “גרין” בנוף הגליל. מחצית ראשונה אנמית מצד שתי הקבוצות, ללא מצבים משמעותיים ליד השער. המחצית השניה גם לא התעלתה לרמה גבוהה, כשלמעשה המצב היחיד המשמעותי שאליו קרית שמונה הגיעה היה זה שגם עשה את ההבדל במשחק: הקשר ידין לוגסי, שעלה כמחליף בפתיחת המחצית השניה, בעט בדקה ה-75 בצורה עוצמתית מכ-17 מטרים לרשת והכניע את אריק ינקו, שוערה של ריינה, והעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1. הקבוצה המארחת ניסתה למחוק את היתרון של קרית שמונה, אך למעט ניסיון של גוסטבו מרמרטיני בדקה ה-85, שבעט כדור חזק שנהדף ע”י ברטקוש, היא לא הצליחה ליצור מצבים מסוכנים ליד השער ובסיום קרית שמונה חגגה ניצחון 0:1, במשחק שבו ערך הופעת בכורה במחצית השניה החלוץ הבלארוסי איבן בכר ובשלהי המשחק עלה גם הקשר ג’יאן מרטינס.

הרכב קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): ד’זוגאס ברטקוש, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, סמואל בראון (ידין לוגסי – 46), יואב הופמייסטר, ג’וזף מבונג (תמיר עדי – 46), מוחמד שאקר (טימו מוזי – 86), מרלון דוס סנטוס (איבן בכר – 60) ואיתמר שבירו (ג’יאן מרטינס – 90)

“האס” של קרית שמונה. ידין לוגסי