כדורגל: זמן לצאת לדרך חדשה

עירוני ק”ש תתארח אצל בני ריינה למפגש תחתית חשוב. ריינה לא ניצחה תקופה ארוכה, זמן מצוין לקרית שמונה לצאת לדרך חדשה

המחזור ה-17 בליגת העל יצא אתמול לדרך. עירוני קרית שמונה תצטרף למעגל משחקי המחזור הערב, כשתתארח אצל בני ריינה, בשעה 19:00, באצטדיון “גרין” שבנוף הגליל. קרית שמונה נועלת את הטבלה, גם יריבתה הערב מדורגת מתחת לקו האדום והיא מקדימה את קרית שמונה ב-3 נקודות. יחס שערים נחות מונע ממנה להיות מעל הקו האדום. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 58.

ימשיך להתעלות, למרות עומס השחקנים ההתקפיים? איתמר שבירו (צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל)



מלבד הקשר רועי קהת, המחלים מפציעה, לרשות הצוות המקצועי בראשותו של ניר ברקוביץ’ יעמוד סגל עשיר בשחקנים, שיכלול את שלושת שחקני הרכש הזרים: הקשר ג’יאן מרטינס, שחקן הכנף מרלון דוס סנטוס והחלוץ איבן בכר. לא ברור, מי מהם, אם בכלל, יעלה בהרכב. גם שחקן ההתקפה סנין סבאי, שהחמיץ את המשחק מול מכבי ת”א בגין ריצוי עונש הרחקה, יחזור לסגל. קרית שמונה לא ניצחה מאז המחזור הראשון של העונה, בעוד שריינה זכתה העונה בשלושה ניצחונות – מהם ניצחון ביתי ויוקרתי 0:1 על האלופה, מכבי חיפה. עם זאת,

ריינה לא ניצחה כבר 7 מחזורים ועבור קרית שמונה זו הזדמנות מצוינת לקטוע את הבצורת. עם זאת, ריינה לא קבוצה שניתן להקל בה ראש. היא אמנם תחסר הערב את החלוץ שלומי אזולאי – “אקס” קרית שמונה – שכבש 5 שערים , אך בסגלה שחקני התקפה איכותיים בדמותם של ריצ’ארד בואטנג – שכבש גם הוא 5 שערים, מיודענו – אחמד עאבד והחלוץ אוסאמה חלאילה – לניסיונותיהם תצטרך לתת מענה החוליה האחורית בראשות השוער דז’וגאס ברטקוש והבלם עאיד חבשי. בחלק ההגנתי לריינה שוער סביר ברמתו בדמותו של אריק ינקו ובלם האוסטרי, לוקאס סנדלהופר.

אחריות גדולה מוטלת על כתפיו. עאיד חבשי (צילום: שלומי גבאי)