גיורא זלץ לא ירוץ לכהונה נוספת

ראש המוא”ז הגליל העליון הודיע כי יפרוש מתפקידו בתום הקדנציה

כעשרה חודשים לפני הבחירות לרשויות המקומיות מודיע גיורא זלץ, ראש המועצה האזורית הגליל העליון, על כך שלא יתמודד בבחירות הבאות על תפקיד ראש המועצה. זלץ, איש להבות הבשן, בעבר קצין בחיל השריון, זלץ נולד וגדל בלהבות הבשן. שירת כקצין בחיל השריון, שימש כמנכ”ל של מפעלים באזור וכיו”ר קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון, החל את כהונתו בשנת 2012.

גיורא זלץ על רקע עמק החולה (צילום: דוברות מועצה אזורית הגליל העליון)



בהודעה שפרסם זלץ נכתב: ” באוקטובר 2023 צפויות להיערך בחירות לראשות המועצה. כשותפים לאחריות ולמנהיגות במועצה ובישובים , חשוב לי לעדכן אתכםן ראשונים , על כך שאינני מתכוון להתמודד על קדנציה נוספת. אני עושה זאת אחרי שתקציב המועצה לשנת 2023 אושר כמעט פה אחד (תודה לחברי המליאה של המועצה על האמון), כך שלא תהיה להודעה כל השפעה על התקציב. אני מאמין שעשרת החודשים שנותרו עד לקיום הבחירות נותנים לכל מי שמעוניין/ת להתמודד על התפקיד שהות מספקת לקבל החלטה ולהתארגן בהתאם. בחרתי שלא לרוץ ממגוון סיבות, אבל מעל הכל אני חושב שנכון לקצוב כל תפקיד ציבורי למספר קדנציות מוגבל. אני מאמין שמקצועית, מוסרית וגם אישית, לא נכון שנבחר ציבור יכהן לתקופה שאיננה מוגבלת בזמן בתפקיד בו האחריות, המעורבות וההשפעה על חיי הציבור משמעותיות כל כך.
כשמדובר בתפקיד של ראש רשות, התקופה הנכונה היא, לעניות דעתי, שתי קדנציות”.

גיורא זלץ הצהיר, שיושיט יד לעזרה לראש המועצה הבא, במידה ויתבקש: “בהכירי את תושבי הגליל העליון, אין לי ספק שימצאו א/נשים מצוינים/ות שיתמודדו על התפקיד הכל כך חשוב הזה, ובבוא העת אעשה כל שביכולתי, לסייע למי שיבחר. כמובן שעד להכרזה על ראש או ראשת המועצה הבא/ה , אמשיך לשאת באחריות המלאה לתפקידי כראש המועצה , כלפי תושבי הגליל העליון, עובדי המועצה, העמותות והחברות העירוניות, ומול רשויות המדינה ומוסדותיה”.

רגע שמח בקדנציה הארוכה. גיורא זלץ לצידם של שחקני הפועל גליל עליון לאחר הבטחת הזכייה באליפות הליגה הלאומית והחזרה לליגת העל (צילום: דוברות מועצה אזורית הגליל העליון)