כדורגל: חוזרים לפעילות במחלקות הנוער

סופ”ש גדוש במשחקים בגזרת מחלקות הנוער. כל מה שצריך לדעת לקראתם, בכתבה זו

שלושה שבועות לאחר היציאה לפגרת השזרוע, שזכתה הפעם להגדרה יוקרתית בדמות “פגרת מונדיאל”, חוזרות הליגות הצעירות לפעילות מלאה. שורה של משחקים ייערכו במגרשי האזור, מזג האוויר ידידותי לכדורגל, הכניסה חופשית – אז תבואו. מה בתפריט? בשישי – הצגה כפולה בכפר בלום, הצגה כפולה בקרית שמונה, הצגה משולשת בקצרין והצגת יחד בקצרין. מה בשבת? שורה של משחקים מהבוקר ועד הערב במגרש הסינטטי בקרית שמונה. אז כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים, מחכה לכם בכתבה זו.

משחקי יום שישי  – מ.כ גליל גולן

הצגה כפולה בכפר בלום: בשעה 09:30 תארח קבוצת ילדים ג’ את הפועל חורפיש. בשעה 11:45 תארח קבוצת ילדים א’ את הפועל גלבוע.

10:45, כפר מנדא: קבוצת טרום א’ תתארח אצל צעירי כפר מנדא.

הקבוצה היחידה במחלקה, שתשחק בשבת. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן

משחקי יום שישי – מרכז קהילתי קצרין-גולן

הצגה משולשת בקצרין – בשעה 09:15 קבוצת ילדים ב’ תארח את הפועל חורפיש. בשעה 11:00 קבוצת נערים ג’ – שמדורגת בצמרת טבלת מחוז צפון, תנסה לשפר עמדות בטבלה על חשבונה של סקציה מעלות תרשיחא. בשעה 13:00 קבוצת ילדים א’ תארח את מ.ס ראמה.

מכוונים גבוה. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן

משחקי יום שישי – עירוני קרית שמונה

הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 10:30 תארח קבוצת ילדים א’ את אהלי טמרה. בשעה 13:30 קבוצת נערים ב’ – שמקדימה בארבע נקודות את הקו האדום של תחתית ליגת העל, תארח את מכבי נתניה – שמדורגת במקום השישי בטבלה, ובשורותיה משחקים שני שחקנים שגדלו בקרית שמונה, הבלם שגב קמארי והקשר אלון פחימה.

יתר משחקי יום שישי

12:30, צפת: קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון תארח את הפועל כאוכב

13:00, כפר סמיע: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע תתארח למפגש מרכז טבלה ודרבי העדה הדרוזית אצל איחוד בני סמיע, שמקדימה אותה בנקודה אחת.

הצגה כפולה במגרש בתרשיחא: בשעה 13:00 קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל תתארח אצל הפועל תרשיחא. בשעה 14:30 קבוצת טרום א’ של בני טובא תתארח אצל הפועל תרשיחא.

יוצאים לתרשיחא. קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל

משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

13:30, מתחם בן דרור – פ”ת: קבוצת הנוער, שמקדימה בזכות יחס שערים את הקו האדום של ליגת העל, תתארח למשחק מאתגר אצל קבוצת הצמרת של מכבי פ”ת – שמרוחקת ב-6 נקודות מהפסגה.

משחקים במגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 11:00 קבוצת נערים א’, שמוליכה את טבלת ארצית צפון עם מאזן מושלם, תארח את קבוצת מרכז הטבלה של הפועל אום אל פאחם. בשעה 13:45 קבוצת נערים ג’ – שמוליכה את טבלת מחוז חוף, תארח את הפועל עפולה, שמדורגת במקום השלישי בטבלה ואותה היא מקדימה ב-5 נקודות. בשעה 16:00 קבוצת טרום א’ תארח את מ.ס ראמה.

ישרמו על מאזן מושלם? קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה



יתר משחקי משחקי השבת

09:00, סכנין: קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל בני בענה.

14:30, כאוכב: קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע תתארח אצל הפועל כאוכב.

הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה – בהשתתפות קבוצות בני ממב”ע. בשעה 17:25 קבוצת ילדים ג’ “תארח” את קבוצת המשנה של עירוני קרית שמונה, בשעה 18:55 קבוצת הנוער תנסה להיחלץ מהמקום הלפני אחרון בטבלת צפון 1, כשתארח את הפועל כפר כנא – שמקדימה אותה ב-4 נקודות.

מארחים את קרית שמונה בקרית שמונה… קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע והמאמן בילאל ולי