כדורסל גברים: הרשויות המקומיות יאחדו כוחות למען הפועל גליל עליון?

ראשי רשויות מהגליל העליון נפגשו אמש עם עופר ינאי והמאמן ברק פלג. על כך בהרחבה, בכתבה הבאה

אמש (שני) נערך במלון בקיבוץ כפר גלעדי ערב מיוחד שכותרתו “הצלת הפועל נופר גליל עליון”. בערב, שיזם עופר ינאי – הבעלים של חברת “נופר אנרגיה” – נותנת החסות הראשית של הפועל גליל עליון, לקחו חלק ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, ראש העיר קרית שמונה, אביחי שטרן, ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן-מובחר, ראש המועצה האזורית ראש פינה, מוטי חתואל, הספונסרים הנוספים, מאמן הקבוצה, ברק פלג וחברי ההנהלה. בסיומו, הסכימו ראשי הרשויות כי עליהם להיות חלק ממערך התמיכה בקבוצת הכדורסל שהיא לא רק סמל בכדורסל הישראלי, אלא מהווה מקור של השראה וגאווה לילדי האזור וחיבור חברתי לכלל התושבים.

באירוע הוקרן סרטון המתאר את ההשקעה של הנערים בקבוצה ובתוך כך באזור כולו ומכאן קריאתם לראשי הרשויות בהן הם מתגוררים: ״תשקיעו בנו כמו שאנחנו משקיעים”.

חשוב לזכור שבקבוצה משחקים מאז ומתמיד ילדי ונערי כל המועצות השכנות ומאז חזרתה של הקבוצה לליגת העל ותרומתו של עופר ינאי לקבוצת הנוער, הוכפל מספר הילדות והילדים בקבוצות הצעירות.

יאחדו כוחות? גיורא זלץ, אביחי שטרן, מוטי חטיאל, ברק פלג, עופר ינאי, טמיר אברהמס ובני בן מובחר

בערב, קרא ינאי לראשי הרשויות לקחת אחראיות על הגליל, על הילדים, הנוער ועל האוהדים שמבקשים לראות את הפועל נופר גליל עליון גדולה. והדגיש כי: “ללא הירתמותן של כלל הרשויות באזור למהלך, לא תוכל הקבוצה לשרוד בליגת העל ובוודאי לא לשאוף להישגים גדולים מכך”.

מאמן הקבוצה, ברק פלג, אמר גם הוא כי: “מה שקורה כאן הוא הכי קרוב למה שקורה ביחידות מובחרות בצה”ל. הקבוצה הזאת היתה ועודנה חממה לגידול שחקנים ישראלים. חשוב שנזכור שהעונה השנייה בליגה הבכירה היא העונה הקשה. אנחנו לא מסכנים, אבל ללא ספק אנחנו צריכים עוד תמיכה כדי לשמר את מה שיש כאן”.

יושב ראש המועדון, טמיר אברהמס בירך את ראשי הרשויות שהגיעו, בראשונה, יחדיו למען הקבוצה ואמר: “אני שמח שלראשונה כל ראשי הרשויות באיזור התכנסו ושמו על סדר היום את קידום הספורט והכדורסל באזור. כל מי שהגיע יודע עד כמה הפועל “נופר” גליל עליון היא נכס לכלל התושבים והתושבות”.

עופר ינאי