שישי: פסטיבל הזית ננעל בשני מוקדים בגליל ובגולן

סיורים מודרכים בבתי בד, טעימות ועוד מחכים לכם בעין קיניא וביאנוח ג’ת. הפרטים בכתבה

*. צילום: סאלח דקאסה

אירועי פסטיבל ימי ענף הזית מגיעים לסיומם בסופ”ש הקרוב, ננעלים בחגיגיות באירועי “כפר ביקרתם” בכפרים הדרוזים והצ’רקסים, שמציעים הזדמנות נפלאה להכיר, לטעום ולחוות את השטח מקרוב, להכיר את הדמויות, להריח את הניחוחות, לטעום טעמים חדשים ולגלות תרבות ומורשת מפוארת. שמן הזית תופס מקום של כבוד בכל בית ומטבח, אך במיוחד בסיורים המודרכים בכפרים הדרוזים והצ’רקסים ניתן להיחשף לרזי עולם הזית, לזהות איכות שמן, טריות הזיתים, איכות הכבישה והכל מעצי הזית העתיקים והמשובחים של הגליל והגולן.



עשרות מורי דרך מוסמכים, יובילו את הסיורים בכפרים במקצועיות, ומאות תיירנים משתתפים בתכנית עם שלל פעילויות לכל המשפחה, סיורים מודרכים, סדנאות מוסיקליות וקולינריות (ללא עלות, בהרשמה מראש) המשלבים לכל המעוניין גם אירוח ולינה בכפרים.

“כפר ביקרתם” הינו פרויקט משותף של הרשות לפיתוח הגליל, משרד התיירות והרשות לפיתוח הכלכלי של הדרוזים והצ`רקסים, שמתקיים שנים רבות ומקדם את הפעילות התיירותית והתרבותית הענפה בכפרים הדרוזיים והצ‘רקסיים לאורך כל השנה.




מקבץ פעילויות “כפר ביקרתם” בפסטיבל ימי ענף הזית:

עין קיניא, צפון הגולן: חגיגה של אירועי שמן הזית בכפר, סיור בבית הבד, טעימות שמן זית, סיפורים מרתקים על הזית, סדנאות סבון זית, מופעי אומנות וקולינריה בסימן שמן הזית!
מתי: שישי, 2.12 בשעה 12:00, משך הסיור כשעתיים.
לפרטים והרשמה: https://bit.ly/3F79Lao

יאנוח ג`ת: סיור בין בתי בד פעילים ועתיקים, סדנאות כבישת זיתים, סדנאות קולינריה וסדנאות נגינה.
מתי: שישי, 2.12 בשעה 10:00, משך הסיור כשעתיים.
לפרטים והרשמה: https://bit.ly/3F79Lao

לכל אירועי ‘כפר ביקרתם’ בכפרים הדרוזים והצ’רקסים, באתר: https://bit.ly/3F79Lao