כדורסל גברים: פיצוץ בברעם, שדה אליעזר מנצחת, תל חי מושלמת

המחזור השני בליגת “ארץ הצפון” סיפק הרבה צבע, לאו דווקא חיובי. הפרטים בכתבה

המחזור השני בליגת “ארץ הצפון” – ליגת הכדורסל של יישובי הגליל העליון, נערך במוצאי השבת. לצערנו, הפעם לא ניתן לסכם את המחזור רק באספקטים חוויתים ומהנים. על הנעשה במחזור מעיב אירוע לא הולם של פיצוץ המשחק בו אירחה ברעם את דפנה למשחק בין שתי קבוצות שהפסידו במחזור הראשון. דקה אחת לתום המשחק, במצב של 9 נקודות יתרון לזכות ברעם, עבירה אגרסיבית שנעשתה על שחקן דפנה יצרה התלהטות יצרים, במהלכה אוהד פרץ למגרש ושחקן אחד מכל קבוצה הורחקו ע”י השופט, אלדד דיניסמן. באמצע השבוע תתכנס ועדת המשמעת של הליגה, כדי לדון בהשלכות האירועים במשחק.

נעבור לכדורסל. ברוכה הבאה, שדה אליעזר ! הקבוצה שבמחזור הראשון הייתה חופשית מפעילות, התארחה למשחק אצל גדות – שאירחה את המשחק באולם ביסוד המעלה, בו היא ניצחה בשבוע שעבר את יסוד המעלה/חולתה. שדה אליעזר הייתה במיטבה במשחק וזכתה בניצחון מרשים בשיעור 52:65.

פתחו בסערה. שחקני שדה אליעזר


במשחק שנעל את המחזור והפגיש שתיים משלוש המנצחות של המחזור הראשון, ניצחה תל חי 61:69 את ראש פינה.

קלעו לתל חי: עומר סת”מ -15, תמיר גורדו – 13, גיא שלו – 12, עמית מלכה – 10, טל מירקין – 8, עידו מלכה – 4, ליאור לוינגר – 3, ליאור סילברמן וכרמי בהיר- 2 כ”א.

קלעו לראש פינה: עמית אדלר – 20, יאיר יהודאי – 17, וויאם קבלאוי- 9, גל קאלו – 6, עלי הררי – 4, רון בן חיים – 3, יותם נוי – 2.

המושלמת בלבן, זו שכבר לא באדום. שחקני תל חי וראש פינה