כדורסל גברים: ככה פותחים שבוע

הפועל גליל עליון ניצחה 89:95 את בני הרצליה, סגנית האלופה, והשלימה ניצחון שני בשלושה ימים

*. כל התמונות צולמו ע”י גיל נוימן

הפועל גליל עליון מסיימת שבוע עמוס במשחקים עם חיוך. אחרי ההפסד הביתי הכואב לנס ציונה ואחרי הניצחון על גולדן אייגל מקוסבו חותם א השבוע הזה ניצחון ביתי 89:95 על בני הרצליה – סגנית אלופת המדינה, שמציב את הקבוצה הגלילית עם מאזן של שני ניצחונות ליגה ושלושה הפסדים. שלושה רבעים מצוינת וממוקדים עם מעט מאוד איבודי כדור ועם קליעות באחוזים טובים סללו את הדרך לניצחון וחיפו על רבע אחרון פחות טוב, שבו הקבוצה מהשרון הצליחה לצמק חלק ניכר מהיתרון הגלילי ואף לחזור לתמונות המשחק. גליל עליון בסיוע קהל תומך ורועש, לא נתנה להרצליה לחולל מהפך.

לא בדיוק אריה שואג, אבל עשה את העבודה בגדול



הפועל גליל עליון עלתה למשחק בהרכב הבא: רועי הובר, דיישון בוקר, ג’יילן הדסון, נמרוד לוי ועבדול מאליק אבו. אחרי רבע ראשון צמוד, שהסתיים ביתרון 21:22 לזכות הגליל, למרות ריצת 0:9 של הרצליה במהלך הרבע – הגיע רבע שני מצוין שבו ריצת 0:11 הוליכה את הגליל ליתרון 27:36 ובהמשך ליתרון 34:49, בדרך ליתרון 38:49 בתום המחצית הראשונה.

ברבע השלישי קונצרט גלילי, הרבע הטוב ביותר העונה במשחקי הליגה, רבע שנפתח בתנופה גדולה ובשיאו שחקני הגליל צעדו ביתרון 45:62 ובסיומו צעדו ביתרון 56:72. ברבע האחרון של המשחק שחקני הגליל קלעו באחוזים פחות טובים, הרצליה כרסמה ביתרון הגלילי בהדרגה עד למינוס 6 נקודות, אך סל שדה של דיישון בוקר ועוד שתי קליעות עונשין של נמרוד לוי מנעו מהרצליה להתקרב עוד יותר ובסיום ניצחון 89:95 לזכות הפועל גליל עליון.

מצטיין המשחק. ג’יילן האדסון זוכה לכיפים



הפועל גליל עליון אמנם לא הצליחה לעצור את שחקן המפתח של הרצליה, מוריס קמפ – שקלע 28 נקודות, סבלה מנחיתות מתחת לסלים וקטפה 33 כדורים חוזרים לעומת 43 שקטפה גליל עליון, אך הייתה טובה יותר מקו העונשין עם 18/22 לעומת 16/24 מהצד הגלילי, איבדה רק 5 כדורים לעומת 15 שאיבדה הרצליה.

הפורוורד ג’יילן האדסון הוא המצטיין בקרב שחקני הגליל עם 31 נקודות ו-7 ריבאונדים, ברייס וושינגטון הרשים עם 20 נקודות לצד 5 ריבאונדים הפעם, נמרוד לוי היה במיטבו עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים. יתר הקלעים: דיישון בוקר – 9, מאליק אבו – 8, איתי מושקוביץ – 7, הראל רינסקי – 3. רועי הובר עם 10 החטאות מהשדה, סיים את המשחק ללא נקודות ב-34 דקות משחק, לצד 9 אסיסטים. שותף: נדב מלכה. 

“הקומץ” שהרים את האולם כולו. השחקן השישי של הגליל בפעולה