כדורגל: קרית שמונה רוצה לנצח את דראפיץ

תתארח הערב אצל הפועל ת”א, שרוצה ניצחון ביתי שני ברציפות. למאמנה של הפועל ת”א מדובר ביותר מעוד משחק.

המחזור ה-10 בליגת העל יצא אתמול לדרך וימשיך היום ומחר עם משחקים נוספים. עירוני קרית שמונה תתארח הערב, בשעה 20:15, אצל הפועל ת”א (שידור ישיר בערוץ 54), עם תקוות לזכות בניצחון ראשון מאז מחזור הפתיחה של העונה. הפועל ת”א מדורגת במקום האחרון בטבלה וקרית שמונה מקדימה אותה בנקודה אחת. הפועל ת”א זכתה במשחק הביתי הקודם בניצחון ביתי 0:2 על בני ריינה והיא שואפת ליצור מומנטום טוב, לשם כך היא תצטרך לנצח את קרית שמונה. למאמנה של הפועל ת”א, סלובדאן דראפיץ, מדובר במשחק מול הקבוצה שאימן בהצלחה בעונה שעברה, קבוצה שרצה להמשיך להוביל אותה, אך הבעלים איזי שרצקי הטיל וטו על העניין. עבור דראפיץ מדובר ביותר מעוד משחק. גם מאמן קרית שמונה, מנחם קורצקי, יפגוש קבוצה שאימן בשורותיה בעבר והיה שותף לירידתה לליגת המשנה לפני 6 שנים.

משחק עם הרבה משמעויות עבורו. סלובדאן דראפיץ



אחרי התצוגה ההתקפית הטובה במשחק ההפסד הביתי 3:2 לאלופה, מכבי חיפה, עירוני קרית שמונה מקווה להמשיך בפורמה ההתקפית הטובה, במשחק מול קבוצה שספגה 4 שערים יותר ממנה וכבשה גם היא עד כה 10 שערים. עם זאת, בקרית שמונה מבינים שמשחק ההגנה מוכרח להיות טוב יותר, לכן מוטלת על השחקנים הוותיקים שבקו האחורי, השוער ברטקוש והבלם חבשי, אחריות גדולה בעניין הזה, בהיעדרם של הפצועים – המגן/בלם  זיו מורגן, והקשר תמיר עדי, המשימה תהיה קשה יותר. את מקומו של מורגן צפוי לתפוס ניר דרורי, בעוד שבחלק הקדמי איתמר שבירו וסנין סבאי יהיו שחקני המפתח.

ייעדר בשבועות הקרובים. זיו מורגן (צילום: בן מלניק)



הפועל ת”א צפויה להתייצב בסגל מלא למשחק. בהרכב צפוי לפתוח בחוליית הקישור דן אייבינדר, “אקס” קרית שמונה. שחקני המפתח שלה הם המגן הוותיק בן ביטון – שזכה בשלוש אליפויות עם הפועל באר שבע, הבלם אדי גוטליב – שינסה להצר את צעדיו של איתמר שבירו ולהשרות שקט על ההגנה, הקשר הפעלתן הישאם ליוס והחלוץ הסלובני, אלן אוז’בלוט, שכבש עד כה 3 שערים.

גם הערב צפויה לו הרבה עבודה. איתי בן שבת (צילום: מדיה מכבי חיפה)