הצלחה גדולה לצעדת הגליל

מאות משתתפים ומשתתפות הצביעו ברגליים וצעדו במסלול הקסומים של הגליל.


4800 ק”מ, 1200 רגליים ו-600 חיוכים גדולים של ילדים, מבוגרים וזקנים מכל האזור. אלה המספרים שסיפקה לנו צעדת הגליל העליון שנערכה אתמול בבוקר ונתנה אקורד סיום כייפי במיוחד לאירועי הגליליאדה. מעבר לצעידה, הייתה שם אחלה אווירה, מוסיקה, הפעלות ודוכנים, ולא פחות חשוב: כל משתתף.ת זכה במדליה והביא ניקוד יקר לישוב שלו בתחרות על תואר הישוב הספורטיבי ביותר בגליל העליון. קיבוץ עמיר עם הצגת תכלית הגיע בהמוניו והשיג לא פחות מ-97 נקודות בצעדה. האם זה מספיק בשביל לעקוף את להבות הבשן שהוליכו את הגליליאדה בשבוע האחרון? איזה ישוב סיים במקום הראשון? התוצאות – בקרוב.

עושים טאי צ’י עם אורי רובין



אז איך זה קרה בפועל? ההתכנסות הייתה ליד אולם הפיס בכפר בלום החלה בשעה 7:30 בבוקר. אורי רובין מאמן לצ’י קונג תרגל מתיחות עם המקדימים. לקראת ההזנקה העברנו הילוך ואריאל ראש לקחה פיקוד ותרגלה ריקודי קיק-בוקס עם מאות אנשים. בשעה 8:30 גיורא זלץ ראש המועצה האזורית הגליל העליון הוציא את הצעדה לדרך. במתחם ההתכנסות והסיום התמקמו עגלות קפה, גלידה ואוכל, וכמובן ד’.ג’י רז הענק ליווה אותנו לאורך כל היום.

זמן לצאת לצעדה



להצלחה אבות רבים ואמהות רבות אז כמה תודות:

לדפנה אברהמס – שעזרה בכל הנדרש והייתה בכל מקום על המגרש,
ליאיר שיינברג, איתי גונאל ומור מרגלית – על השיווק והמיתוג,
לאור קנטור – על הכרזות והעזרה בכל המגרשים,
לאגף הביטחון של מועצה אזורית  הגליל העליון – דותן רוכמן, מוטי שגב וברק,
לגרשון שרון וקולחי גליל עליון – על מיקומי השתייה לאורך הדרך
לאביעד דינור וצוות החינוך – על המחצלות
למתנדבים המתמידים בראשות ויויאן הירש
לאורלי מאסטרו – על עמדת המודעות לסרטן השד
למאמן הכדורסל טל עטיה וקבוצת הנערים שלו – שלקחו על עצמם את הרישום וגם היו המאספים של הצעדה, ליובל ודניאל שעזרו בתפעול, לגלעד דרומי מאולם הפיס.

הווינרים הגדולים של הצעדה