כדורגל: שישי ושבת בסינטטי בק”ש, שבת בכפר בלום

סופ”ש במחלקות הנוער: במוקד – הצגות כפולות בק”ש, הצגה כפולה בכפר בלום

סופ”ש של כדורגל בגזרת מחלקות הנוער. קבוצות הבוגרים מהאזור יהיו בפרונט ביום ראשון, מהסיבה הזו עיקר הפוקוס בסופ”ש הוא לעבר קבוצות מחלקות הנוער. מזג אוויר אידיאלי לכדורגל צפוי ברחבי הגליל העליון, כך שאם חשקה נפשכם לראות כדורגל לא דרך מסכים, נספר לכם כי המגרש הסינטטי בקרית שמונה מציע הצגה כפולה בשישי והצגה מרובעת בשבת, בעוד שהמגרש בכפר בלום מציע הצגה כפולה בשבת.

מארחים את דרבי העדה הדרוזית. קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע

משחקי יום שישי

10:30, נחף: קבוצת טרום א’ של הפועל טובא תתארח אצל בני מראר.

12:30, כאבול: קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל תקווה לזכות בניצחון שני ברציפות ולשפר עמדות בתחתית טבלת ליגת צפון, כשתתארח אצל מ.כ מג’דל כרום שאגור – שמקדימה אותה ב-4 נקודות.

12:30, בית שאן: קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל הפועל בית שאן.

13:00, קיבוץ עין המפרץ: קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון תתארח אצל הפועל מטה אשר.

13:30, כפר סמיע: קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת תרצה להמשיך במגמת השיפור, אחרי הניצחון שקטע רצף הפסדים מתחילת העונה, כשתתארח אצל איחוד בני כפר סמיע, שמקדימה אותה ב-4 נקודות.

13:30, תרשיחא: קבוצת ילדים ב’ של מ.ק קצרין תתארח אצל הפועל תרשיחא.

15:00, משגב: קבוצת ילדים ג’ 1 של עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל משגב.

משחקים במגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 13:00 קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל, שמדורגת במקום השני בטבלת צפון 1, תארח את מוליכת הטבלה – עירוני טבריה. בשעה 15:00 קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תארח לדרבי העדה הדרוזית את בני חורפיש.

מפגש צמרת בצוהרי שישי. קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל

עירוני קרית שמונה – משחקי השבת

משחקים במגרש הסינטטי: בשעה 09:00 ייערך משחק דרבי אזורי, כשקבוצת טרום א’ תארח את מ.כ גליל גולן. בשעה 12:00 קבוצת הנוער, שהתרחקה 3 נקודות מהקו האדום של ליגת העל בזכות הניצחון בחדרה, תנסה להמשיך במגמה הזו, כשתארח את הפועל רמת השרון, נועלת הטבלה. בשעה 15:30 קבוצת נערים ב’ – שמקדימה את הקו האדום של ליגת העל בנקודה אחת, תארח את הפועל ירושלים – שמקדימה אותה ב-5 נקודות.

10:00, משגב: קבוצת ילדים ב’ תתארח אצל הפועל משגב.

11:00, נהלל: קבוצת נערים א’ תקווה לשמור על מאזן מושלם בפסגת הליגה הארצית, גם אחרי משחק החוץ מול קבוצת מרכז הטבלה של מכבי חיפה/נהלל.

13:50, אעבלין: קבוצת ילדים ג’ 2 תתארח אצל בני אעבלין.

15:30, קיבוץ עין המפרץ: קבוצת נערים ג’ תקווה לשמור על מאזן מושלם בטבלת מחוז חוף, כשתתארח אצל הפועל מטה אשר – שאותה היא מקדימה בפער ניכר.

רוצים להישאר בצד המנצח גם השבוע. שחקני קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה

משחקי השבת – מחלקות נוער נוספות

הצגה כפולה בכפר בלום: בשעה 13:30 תארח קבוצת ילדים א’ של מ.כ גליל גולן את מכבי קרית אתא. בשעה 15:30 קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תארח את מ.כ מעיליא.

11:15, כפר מנדא: קבוצת הנוער של בני ממב”ע, שמדורגת בתחתית טבלת צפון 1, תקווה לשפר עמדות במשחק החוץ מול אחווה כפר מנדא, שצברה גם היא 6 נקודות, אך במאזנה משחק אחד פחות מבני ממב”ע.

18:00, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע תתקווה לרשום ניצחון שלישי ברציפות ולהתקדם למרכז טבלת מחוז הצפון, כשתארח את בני דיר חנא, נועלת הטבלה.

דרבי בשבת. קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן