כדורגל: ממב”ע בצוהריים, צפת בערב

שבת של כדורגל בליגה ב’. זרקור למשחקי הנציגות שלנו במחוז צפון א’, בכתבה הבאה.

המחזור השמיני במחוז צפון א’ של ליגה ב’ יצא היום (שישי) לדרך והוא יושלם במהלך השבת. לראשונה העונה הפועל עירוני צפת תשחק במוצאי השבת, כמה שעות אחרי שבני ממב”ע תתארח למשחק חוץ מאתגר. אנחנו פה כמו תמיד עם זרקור לעבר המשחקים.

בני ממב”ע תתארח בשעה 14:00 אצל מכבי ג’דיידה-מקר, שמדורגת במקום הרביעי בטבלה ומרוחקת 9 נקודות ומשחק עודף מפסגת הטבלה. ממב”ע הצליחה במחזור הקודם, במשחק החזרה של ווג’די אלקיש לקווים, לזכות בניצחון ביתי חשוב על אחווה שעב מתחתית הטבלה. הפעם מצפה לה משוכה הרבה יותר גבוהה מול קבוצה שכבשה 18 שערים ב-7 משחקים. בהתחשב בספיגות השערים המרובות העונה בגזרת ממב”ע, תוצאת תיקו תהיה תוצאה מצוינת במשחק כזה, אם כי כשבחלק הקדמי משחקים שחקנים דוגמת אסעד עמאשה, נאג’י אבו ג’בל וקיימת אופציה לתגבור בדמותו של וויאם עמאשה, גם ניצחון לא בשמיים.

משחק חוץ קשה ומאתגר. שחקני ממב”ע



בשעה 21:00 הפועל עירוני צפת תארח לאור זרקורים במגרשה הביתי את הפועל עירוני כרמיאל, משחק בין שתי קבוצות מהערים שיצרו את האיחוד ההזוי שהביא לעולם את מ.ס כרמיאל/צפת עימה מזוהה יותר מכל יוגב אלישע, בלם צפת, ששיחק בקבוצה המאוחדת 8 עונות. צפת הצליחה לנצח בשבוע שעבר בביתה את בני כאבול, במשחק הבכורה הביתי של משה ריי על הקווים, והיא תקווה שהיא תצליח לשפר במשהו את מאזנה העומד על שני ניצחונות וחמישה הפסדים. קל זה לא יהיה מול קבוצה, שהפסידה רק משחק אחד וניצחה את כל יתר המשחקים שקיימה ושואפת להעפיל לליגה א’.

צפת תצטרך את ההגנה בראשות יוגב אלישע והשוער בשאר דאהר – גם לו עבר בקבוצה המאוחדת לשעבר, ביכולת מקסימלית, שכן לצפת חלק קדמי מרשים ובראשו החלוץ הצעיר והמוכשר מיסוד המעלה, שחף ספיר, מלך שערי הליגה עם תשעה שערים. במרכז המגרש צפוי מפגש חצורניקי מעניין בין אהוד מערבי – קשרה האחורי של כרמיאל, שאמור לחזור אחרי ריצוי עונש הרחקה, לבין בן שמואלי – קשרה של צפת. בחלק הקדמי אושר שמקה ושניר אברג’ל ינסו להטריד את הגנת כרמיאל ולפרוץ אותה.

ישמרו על הבית גם הפעם? שחקני צפת (צילום: יגאל שיש – קבוצת הפייסבוק צפת המצולמת”)