כדורגל: ממב”ע וצפת רוצות לנצח בחוץ לראשונה

מחזור אמצע שבוע בליגה ב’. האם ממב”ע וצפת ירשמו ניצחון בכורה? זרקור לעבר המשחקים, בכתבה זו.

המחזור השישי במחוז צפון א’ של ליגה ב’ יוצא לדרך היום (שלישי) אחה”צ. שתי הנציגות שלנו, בני ממב”ע והפועל עירוני צפת, טרם ניצחו העונה במשחקי חוץ והן יקוו לעשות את זה היום. קל זה לא הולך להיות, אך אפשרי בהחלט.

בני ממב”ע, שניצחה במחזור האחרון 0:3 את מ.ס רובי שפירא חיפה החלשה, במשחק שנערך בקרית שמונה, תתארח בשעה 16:00 אצל מכבי יפיע – שאותה היא מקדימה בנקודה אחת. יפיע ספגה עד כה בממוצע שלושה שערים בכל משחק, מה שאומר שאם ממב”ע תגיע למשחק מרוכזת – בדגש על שחקני ההתקפה המרכזיים שלה, אסעד עמאשה ונאג’י אבו ג’בל, יש לה סיכויים טובים מאוד לחזור עם ניצחון. המשחק ייערך במגרש סינטטי, ממב”ע שיחקה העונה כבר פעמיים במגרשים סינטטיים בקרית שמונה ובצפת ודווקא במשחקים אלה נראתה טוב.

זמן טוב ליצור מומנטום מוצלח. שחקני בני ממב”ע



הפועל עירוני צפת, שביום ראשון מינתה למאמן את משה ריי במקומו של אלון אלוק, שהתפטר מתפקידו בסופ”ש, תקווה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים ולהעשיר את טור הניצחונות בתום משחק החוץ מול בני בענה, שיחל בשעה 16:15, במגרש שבכפר נחף. העולה החדשה מבענה השתלבה בצורה מכובדת עד כה בליגה, היא מדורגת במקום השביעי ומאזנה עומד על 7 נקודות. בשורותיה משחקים גם שחקנים ותיקים עם עבר בליגות גבוהות יותר כמו הבלם מהראן אבו ריא בן ה-39 – ששיחק בעבר בבני סכנין, והחלוץ פאדי זיאדה – ששיחק שנים רבות בהצלחה בליגה א’. צפת תגיע גם היום עם סגל מצומצם עם תקוות לעצור את כדור השלג.

הפעם עם מאמן חדש על הקווים. שחקני צפת לצידו של המאמן הקודם, רה”ע ומחזיקת תיק הספורט (צילום: מאיר ינקו – עיתון חדש בגליל)