כדורגל: מצדיעים לבוזי, רוצים לנצח את הפועל חיפה

עירוני קרית שמונה תארח את הפועל חיפה, בסימן הצדעה ליצחק בוזורגי – כדורגלן ומאמן העבר.

שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה די אפורה, בלי הרבה הפסדים (1) ובלי הרבה ניצחונות (1) ועם הרבה תוצאות תיקו (3), ייפגשו בשבת, בשעה 18:00 באצטדיון בקרית שמונה. מצד אחד הקבוצה המארחת – עירוני קרית שמונה, מהצד השני תהיה זו הפועל חיפה. שתי קבוצות שלא ניצחו מאז המחזור הראשון, שתי קבוצות שיודעות שכל תוצאה מלבד ניצחון עלולה לגרום לזעזועים בקרבה.

הזמן שלו לכפר על השער שספג. דז’וגאס ברטקוש



המשחק יעמוד בסימן הצדעה ליצחק בוזורגי – כדורגלן העבר של הפועל קרית שמונה והפועל חיפה. בוזורגי יפתח פרויקט הצדעה חדש ומבורך מטעם הנהלת קרית שמונה, שהצהירה כי תערוך לפני משחק הבית טקסי הוקרה לשחקני עבר המזוהים עם קבוצות הכדורגל בעיר. יצחק בוזורגי (66) – שיחק בעברו כמגן בהפועל קרית שמונה, ממנה עבר במהלך שנות ה-80 למשך שלוש עונות להפועל חיפה – עמה העפיל לליגה הבכירה ושיחק עמה בליגה זו. גם בנו, אלון, שיחק בתחילת דרכו שתי עונות בהפועל חיפה. יצחק בוזורגי שיחק גם בהפועל עכו והפועל טבריה. יצחק בוזורגי אימן את קבוצות הבוגרים בעיר, לאחר איחודן  אימן את את קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שימש כעוזר המאמן בקבוצה הבוגרת של רן בן שמעון ואלי כהן, שימש תקופה קצרה כמאמן הקבוצה, היה שותף לעליות לליגת העל ולזכייה בגביע הטוטו. בוזורגי אימן שנים רבות בהצלחה בקבוצות בוגרים צפוניות. יצחק בוזורגי נשוי באושר לטובה – שחגגה בסופ”ש יום הולדת 63. השניים הקימו משפחה לתפארת עם ארבעה בנים: בועז (39) – סגן אלוף בצה”ל, אריאל (36) – סוכן כדורגלנים מוכשר, אלון (32) וישי (20) – כדורגלנים מוכשרים.

משפחה לתפארת. יצחק וטובה בוזורגי לצד הכדורגלנים שבחבורה – ישי, אריאל ואלון



נעבור למשחק הערב. הפועל חיפה מתכננת מיני מהפכה בהרכב, עם מרכז הגנה חדש שעשוי לכלול את חאתם אל חמיד – שעבר לאחרונה מהפועל באר שבע, ואת לועאי טהא – ששב מפציעה. השניים ינסו להצר את צעדי שחקני ההתקפה של קרית שמונה, בראשות מוחמד שאקר ואיתמר שבירו – מלך שערי הקבוצה. מנגד, הגנת קרית שמונה בראשות השוער דז’וגאס ברטקוש והבלם עאיד חבשי תצטרך לתת מענה להתקפה החיפאית עם אלון תורג’מן וה”אקס”, שובל גוזלן. רועי קהת יקווה להתעלות מפתיחת העונה הדי מאכזבת ולנווט את הקבוצה בחוליית הקישור, שחקני הקישור האחורי של קרית שמונה יצטרכו לתת תשומת לב מוגברת לחנן ממן, הקשר ההתקפי האיכותי של החיפאים.

משחק שבו ההגנה מוכרחה להיות עירנית. שחקני ההגנה של קרית שמונה במשחק מול הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)