כדורגל: טמרה הפכה את צפת

למרות נחיתות מספרית, צעירי טמרה חוללה מהפך וניצחה 1:2 את הפועל עירוני צפת.

הפועל עירוני צפת עם הפסד שני ברציפות, לאחר שהחלה את העונה עם ניצחון ביתי 0:3 על אחווה שעב. הערב שחקניו של אלון אלוק אירחו את צעירי טמרה, שניצחה בשני משחקי הליגה הראשונים והוכיחה שמדובר בקבוצה שלא במקרה היא נהנית עם מאזן מושלם ולא במקרה מסומנת לרוץ חזק בצמרת.

צפת, שסובלת ממכת פציעות וסגל קצר, חסרה את הקשר ההתקפי בן שמואלי. לרשימת הפצועים התווסף המגן רונן פלאח, שנפצע בדקה ה-25 והוחלף באושר שמקה – שלא מתאמן עם הקבוצה בצורה סדירה ומתעתד לעבור לשחק בליגה א’. בנקודת הזמן הזו ירד אורי ברנזון לעמדת המגן הימני.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת. הגיע לו שליש אחרון של משחק שבו נכבשו שלושה שערים. בתחילה היה זה מהצד הצפתי. בדקה ה-60 אושר שמקה ביצע לחץ על שחקן יריב, חטף את הכדור, בעט לשער טמרה, אך נגיעת יד של שחקן אורח הביאה להרחקתו ולפסיקת  בעיטת פנדל מרגלו אושר שמקה,  שנהדפה ע”י השוער האורח, אך שמקה עט על הכדור החוזר, בעט לרשת והעלה את צפת ליתרון 0:1. דווקא בנקודה הזו, במקום לנצל את היתרון המספרי ולשמור על הנקודות בבית, בניגוד לכל היגיון, טמרה שינסה מותניים בדרך למהפך: בדקה ה-70 הגבהת כדור קרן הסתיימה בנגיחה לפינה – שוויון 1:1. בדקה ה-85 טמרה ניצלה השמטת כדור של השוער בשאר דאהר, כדי שאחד משחקניה יכבוש מקרוב ויחולל מהפך, בדרך לניצחון 1:2.

הרכב צפת במשחק: בשאר דאהר, רונן פלאח, יוגב אלישע, אדהם פלאח, גל יצחק, אור בן סימון, רונן פלאח, אורי ברנזון, איסמעיל כמיל, יחיאל כהן, גל יצחק, חננאל אברהם, שניר אברג’ל.

שער, שלא הספיק לניצחון. אושר שמקה (צילום: מאיר ינקו – עיתון ואתר “חדש בגליל”)